| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Guest
Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
|
Tenkte det kunne være litt morsomt å se hva de forskjellige kjøpe på messa i dag
![]() Jeg fikk med meg: 1 G. Pulchra 1 A. Geniculata 1 B. Smithi 2 P. Irminia Ca 200 Kakkerlakker 2 Terrarier I tillegg kjøpte jeg med dette for en venn: 15 E.T 2 terrarier |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
nice
håper det kommer bilder snart ? elsker bilder
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Oslo
|
Fett
var på messa også og fikk med meg en hunn e.t og en hann fikk også med et terrarie
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Jeg og følget er hjemme fra messe! Det var utrolig koselig, og så stort oppmøte fra både folk i miljøet og nye nysgjerrige folk!! Veldig bra!!
Jeg kom hjem etter mye tenketid en stor, flott B.smithi jente, som jeg da tenkte jeg skulle prøve å sette sammen med hannen min og se om jeg får til litt bebiser der.. Kan jo bli spennende! B.smithi er en soleklar favoritt her i gården. ![]() Ellers ble det også med 2000 kakkerlakker i alle størrelser. Nå er det liv i gården.. ![]() Morsomme er jo også det at venninna mi, som egentlig ikke er inn i miljøet eller noenting, (bare spesielt opptatt av alle slags dyr og hobbier innenfor det), kom hjem med et bilde fra Thor av en leopardgekko. Så jeg regner med det ikke tar lang tid før hun spørr meg mer om gekkoer fremover.. hehehe ![]() Men nei. Veldig koselig messe med mye kjente, koselige folk. Alltid gøy å møte mer likesinnede man kan prate nerdeprat med. Gleder meg til neste gang!
The more people I meet, the more I adore my snakes... Reptilicious Cam <3 Sist endret av CamStatic; 18-09-2010 kl 17:54. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Østfold
Alder: 15
Meldinger: 280
|
Fikk med meg:
Cyriopagopus Schoedtei Extatosoma tiaratum,hunner og hanner Madagaskar hvese kakkerlakker,2 hunner og 1hann Femapterus kakkerlakker B.dubia kakkerlakker,100stk 2 rovteger 3 Mesobuthus martensii 2 kjempelandsnegler Svepeskorpion,gravid 1 exo-terra 45x45x45cm
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
|
Takker for en utrlog hyggelig messe !
Jeg fikk med meg: 1 Haplopelma Lividum 1 Ceratogyrus Marshalli 1 Selenocosmina Effera 1 Lampropelma Violaceopes 2 Mesobuthus Gibbosus 3 Rovteger 2000 Balptica Dubia 2 Terrarie bøker og 2 terrarier |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2009
Alder: 23
|
1 terrarie
0.0.1 Avicularia Purpurea 0.0.1 Avicularia Versicolor 0.0.1 Chromatopelma Cyaneopubescens 0.0.2 Holothele Incei 0.0.1 Lampropelma Violaceopes 0.0.2 Psalmopoeus Irmina 0.0.1 Selenocosmia Effera 3100 Dubias 20 Dødningshode kakkerlakker |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Takker for en hyggelig messe
![]() var egentlig meningen jeg skulle bli kvitt dyr, men endte med å komme hjem med flere enn jeg reiste med, takket være Lillepetter ![]() fikk med meg 3, altså TRE(!) Pokie Metallica'er og en Pokie Regalis. Madammen kjøpte også sin første tella, ei flott Brachypelma Boehmei-jente ![]() kompisen min som var med, som da er ganske ny i hobbyen, som kun har en Rosea kjøpt av meg, kjøpte med seg 3 A. Geniculata slings ![]() så det ble en ganske fruktbar tur ja
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
- Acanthoscurria geniculata fra Lille Petter.
- Nhandu chromatus og Brachypelma boehmei fra Telia. - Blaberus craniifer (dødninghode kakerlakker) fra Boavennen. - En stor 25cm +++ Theraposa Apophysis fra Kris10an94, takk til Thor Håkonsen som tok den med fra Kristiansand ![]() Kjempe fin messe, mye flotte kryp og hyggelig folk
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 28
|
Det ble 3stk A. Geniculata på meg. Bilder av dem i sitt nye hjem:
![]() ![]()
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Da fikk vi oss en ny kornsnok, og lille kah fikk seg endelig en dame :) | reptor | Mine Herptiler | 22 | 21-03-2010 22:43 |
| Ting og dyr jeg fikk med meg hjem etter messa | Galil | Mine virvelløse dyr | 48 | 14-06-2009 21:37 |
| Hva fikk DU med hjem fra Malmò ? | bendick2112 | Messer og utstillinger | 15 | 02-06-2008 16:39 |
| Hva fikk du til jul? | telia | Småprat | 14 | 29-12-2007 05:15 |
| Fikk min nye tarantella i dag =) | RuneMoen | Taranteller | 22 | 15-04-2007 18:47 |