| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Oslo
|
Norsk terrariedyrmesse på Hønefoss var den første i sitt slag og er legendarisk!
Nå skjer det igjen! Lørdag 18 sept. er det endelig klart for en ny messe på Hønefoss! Jeg planlegger å ha med et godt utvalg av edderkopper for salg, og også litt andre invertebrater. Håper på å se mange gamle og nye entusiaster! ARTSLISTE Acanthoscurria geniculata Avicularia minatrix Avicularia versicolor Avicularia purpurea Brachypelma auratum Brachypelma albopilosum Brachypelma bohemei Brachypelma emilia Brachypelma smithi Ceratogyrus darlingi Chromatopelma cyanopubescens Citharischius crawshayi Cyclosternum fasciatum Cyriopagopus schoedtei Grammostola pulchra Grammostola pulchripes Grammostola rosea Haplopelma lividum Haplopelma minax Lampropelma violaceopes Monocentropus balfouri Nhandu vulpinus Poecilotheria bara Poecilotheria metallica Poecilotheria rufilata Psalmopoeus cambridgei Psalmopoeus irminia KAKERLAKKER: Archimandrita tesselata ”Pepperkakkerlakk” Blaberus sp. ”Dødninghode/hule kakkerlakk” (hybrid?) Gromphadorhina portentosa ”Madagaskar hvesekakerlakk” Therea bernhardti ”Domino kakerlakk” ANDRE ARTER Achatina fulica - Afrikansk kjempeskogsnegle Archachatina marginata suturalis - Afrikansk kjempesnegle Archispirostreptus gigas - Kjempetusenbein Damon diadema - Tanzania haleløs svepeskorpion Heteroptery dilatata - Malaysisk jungelnymfe Scolopendra subspinipes de haani – Kjempeskolopender OBS: Flere av artene finnes kun i et eksemplar. Vær tidlig ute for å sikre deg gobitene!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Takker for flotte ord, håper flest mulig av dere benytter sjansen til og følge LILLEPETTER's oppfordring
Gå ikke glipp av messa....... Dette ER årets begivenhet på terrariefronten i Norge!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 31
|
Og for de som vil ha litt pene, og ikke minst naturlige terrarier så kommer det altså et bredt og godt utvalg av Tillandsiaer, litt bromeliader, noen orkidéer og andre artige planter fra min del.
Kommer også til å ta med en del lianer, sand og stein til innredning, samt et regnsystem eller to, så da er det bare å gjøre seg klar til storhamstring Mvh Martin |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
|
Hva er adressa til messa?
Hvor i Hønefoss skal den være?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
|
Takker å bukker
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Vil du ha bilder av terrariedyr sier du ?
jeg stiller med plakater i 75x50cm Dette er bilder med hvit bakgrunn: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Samt en del bilder til i samme serier - De fleste er trykket i veldig begrenset opplag ! Prisen er overkommelige 150,- pr stk - 100,- kr pr stk ved kjøp av 3 eller flere ! Har også med noen innrammede bilder som kommer til å gå langt under produksjonskostnad ! Som vanlig kommer jeg med en 24" skjerm som kontinuerlig kommer til å vise reptil og insektsbilder
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Her kribler det i magen til både meg og typen! Er bare spent på om vi får plass til alt vi skal ha med oss, hehe. Og for ikke å snakke om å klare å finne fram. Det sistnevnte er min største bekymring for lørdagen
Det er ikke mange ting jeg gleder meg like mye til som jeg gjør til terrariedyrmessene, og som de to siste gangene gleder jeg meg nok faktisk enda mer nå enn sist! ![]() Men Thor! Du kommer vel til å ta bilder av ustillingsdyr? I så fall, hvis du tilfeldigvis knipser et par bilder av dyrene vi tar med, kunne jeg fått (evt. kjøpt) noen av bildene av deg da? Du er jo en vanvittig dyktig fotograf!
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Sitat:
Skal granske kartet ganske godt før vi drar og det pleier som regel å gå greit ettersom jeg har litt "geografisk hukommelse" eller hva det nå heter
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| malmø messa | cookiejar22 | Messer og utstillinger | 1 | 03-06-2009 20:28 |
| Terrarieklubben Drammen inviterer til møte lørdag 23. juni | Chixz | Småprat | 23 | 23-06-2007 11:50 |
| messa si det, gitt! | straymond | Media | 4 | 14-05-2006 09:50 |
| "Møte" i Bergen lørdag 16/7 | Katrine | Småprat | 9 | 16-07-2005 17:53 |