| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Jeg har tenkt en stund på om det er interesse for å ha en terrarie- messe/utstilling i Rogaland? I Norge har vi allerede et par stykker på Østlandet men for mange vestlendinger kan det være vanskelig å komme seg dit.
Jeg har sett at det er ganske mange medlemmer her og på repti.net som bor i Sandnes/Stavanger-området. Er det noen vestlendinger her som vil være interessert i dette? Jeg vet at det er mye som må ordnes for å sette opp en messe/utstilling så derfor vil jeg se om det er interesse for det.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Jeg kan ihvertfall stille med stand om det skulle bli noe av..
Ser vel for meg at dette arrangeres i Stavanger/Sandnes/Sola området - da det er der det er mest folk. Så selve arrangeringa blir litt vanskelig for meg..
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| E.T oppdrettere i Rogaland? | Gothica | Pinnedyr | 2 | 18-10-2009 18:54 |
| Avstemning navneforslag til messe/utstilling | telia | Messer og utstillinger | 22 | 14-04-2009 17:23 |
| Er det noen som har Kneler til salgs i Rogaland? | baremeg | Knelere | 4 | 22-01-2009 15:08 |
| Skal vi lage messe/ utstilling? | telia | Taranteller | 97 | 31-08-2008 17:06 |