| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Heisann. er det mange som skal hit? Ser listen over selgere er bra iallefall Og det kommer jo nye på hver dag nå.
Gleder meg stort. ![]() E.I-Messen - Roskilde |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Jeg prøver å få til en tur,kansje ta med fruen på helgetur til København for så å "tørke vekk" på messe en dag.
Lurer på hvordan det blir å få 5-6 terra med inn på flyet.. ![]() Vet at Avicularia her på forumet skal ned.(EI rep i Norge) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Frister veldig men tror nok ikke det blir en tur over dammen for meg denne gang nei
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
fly? skal ikke kjøre med en postmann pet bil altså?
må sikkert batale en del ekstra for plassen det tar eller noe.. pluss at behandlingen de får er sikkert ikke noe å skryte over for å si det slik men, for all del, om ikk konen vil være med, så kan godt jeg være med på en romsntisk tur til danmark allan! så lenge du ikke "tørker vekk" før messen
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Tradisjonen tro går turen til Roskilde i april......
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
hehe, mange muligheter da ja
båt tur med "pat" kunne gått det vøtt.. men.. jeg får vel heller vente til neste messe.. og bli skuffet når jeg ikke kan gå på den heller
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| 100% sikkert til Roskilde? | telia | Messer og utstillinger | 9 | 03-03-2010 04:33 |
| E.I Messen den 29. | Christoffer | Messer og utstillinger | 4 | 28-07-2009 16:29 |
| E.I.-MESSEN | marcel | Messer og utstillinger | 53 | 05-06-2008 02:58 |
| Roskilde messen 2008. | _Nagash_ | Reisebrev | 3 | 21-04-2008 16:08 |
| Skyss til Roskilde E.I. Messen! | Viridovipera | Messer og utstillinger | 1 | 30-01-2008 20:41 |