| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
Noen i Oslo/Akershus som skal til messa i stockholm den 30? Trenger å sitte på med noen frem og tilbake fra messa, siden han jeg egentlig skulle sitte på med ikke har plass i bilen.. Svar her på forumet eller på PM.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
er det en nettside om denne messen? Jeg orker ikke å leite så mye ettersom jeg bruker internett via mobil for tiden
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
hadde vært artig det, men tror jeg må sløyfe det denne gangen. Satser på å gå på slike messer når det er litt bedre vær
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
|
Skulle gjerne vært på denne messen, da jeg er på jakt etter microgecko - (tropiocolotes steudner). Hvis noen finner én eller flere som selger slike, hadde jeg blitt evig taknemlig over å fått noe kontaktinformasjon!
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| er det noen som skal på messe? | reptil-duden | Messer og utstillinger | 10 | 08-04-2009 03:58 |
| Expo-Syd Kristianstad noen som skal dit ? | fanden | Messer og utstillinger | 37 | 19-07-2008 21:09 |
| Noen som skal på noen av disse messene? | Olliw | Messer og utstillinger | 9 | 30-08-2007 18:26 |
| Noen som skal til Malmö snart? | misspower | Småprat | 0 | 22-05-2007 23:36 |
| Om det er noen som skal p ferie dit.. | Sid | Messer og utstillinger | 0 | 25-06-2004 22:37 |