| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
Forrige lørdag var det dags for Skandinavias største reptil- og terrariemesse =D
Messen fant sted i Rødovre Hallen i Rødovre. Rødovre ligger like utenfor København. Ikke veldig vanskelig å finne frem, men hvis man noensinne skal reise et sted i Danmark uten å være sikker på hvordan man skal komme seg dit, og man ikke har bil, så anbefaler jeg å gå inn på Rejseplanen.dk. Den vil finne alle eventuelle busser og tog du må ta, når de går og hvor lang tid de bruker på å komme seg dit, den tar også med hvor langt man må gå =) Alt man trenger å vite er hvor man reiser fra, og hvor man skal! Uansett, messen fant sted i en relativt stor hall, det var som ventet lang kø foran inngangen, men det gikk relativt fort å komme seg inn etter at de hadde åpnet dørene! ![]() ![]() Noe av det første jeg så når jeg kom inn var ildere av alle ting =P ![]() Ellers var det en del utstyr og terrarier til salgs ![]() Og masse dyr =) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alt i alt var messen helt grei. Det positive var at det var veldig mange selgere og mye forskjellig å se på. Det som ikke var så bra var at mange barn gikk rundt og løftet og ristet på bokser med dyr i mens foreldrene sto å så på. Var flere av selgerne jeg så som selvfølgelig også syns lite om dette! Mange av foreldrene tok tak i barna med en gang de så hva de drev med, men noen foreldre lot dem bare holde på. Det er meget provoserende! Det ble også lit trangt der pga mange folk. Det er bra med godt oppmøte, men det ble veldig trangt og vanskelig å komme seg bort til bordene, det ble da også veldig vanskelig å få kontakt med selgerne! Selv dro jeg ganske tidlig, men jeg fikk med meg litt hjem i alle fall. To nydelige leopardgekkoer, en hunne og en hanne. Hannen: ![]() ![]() Hunnen: ![]() ![]() Jeg har ikke funnet på noe navn til dem enda, så forslag mottas gjerne =) Jeg fikk også med en Nephila senegalensis: ![]() ![]() Ett terra, litt jord, et lysarmatur og litt korkbark fikk jeg også med =) Mvh Erlend |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Tønsberg ;)
|
så ut som en messe som var vert å få med seg!
fint når fok tar bilder av messer, gøy og se på
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Er ikke Expo syd større?
Gratulerer med leoser og edderkopp forresten
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Takk for det ![]() Tusen takk
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Takker for bilder Erlend, må kanskje prøve og få til en tur hit neste år.
Kanskje vi snakkes i Roskilde.....
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|