| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Troms
Alder: 22
|
Jeg,Jaz og Holken85 kjørte fra Harstad (Troms) til Norrkøping..Rundt 175mil en vei, så det var litt av en kjøretur vi hadde.
Vi begynte og kjøre klokken 10 fredag og vi kom fram i 06tiden neste dag så da var det tid for en liten blund. Klokken 12 åpnet messen og da var det rett inn og kikke på dyr og utstyr. Litt bilder(ble ikke så mange da vi var opptatt med og handle): ![]() ![]() ![]() Billig fordyr: 100sirriser 60kr ![]() En av de mange crestedene de hadde tilsalgs ![]() Afrikans tykkhalegekko ![]() Tokay gekko ![]() Småsur klappeslange ![]() Noen taranteller og slikt ![]() Snapping turtle.."Liten" fyr det ja ![]() Skjeggis ![]() Billige terra mjaa ![]() Noe av det vi fikk med oss ![]() ![]() Vi fikk med oss: 1 leopard gekko. 2 Crested (min døde dessverre like etter vi var kommet til Stockholm )1 panterkameleon 2 voksne skjeggiser 7 Turner’s thick–toed gecko 1 kongepython 2 phelsuma mad grandis 2 sørgegekkoer + Forskjellig utstyr som varmematter,skåler ,fordyr osv
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Takk for bilder, synd det med cresteden
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Takker for bilder ja
![]() Så trist at carested døde Hvilken oppdretter kjøpte du den av ? (kontaktet selgeren? ) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
Takk for titten
![]() det var litt av en kjøretur gitt ![]() synd med den som døde |
|
|
|
|
|
#5 | |||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Bilder på vei ![]() Sitat:
Kjøpte den av en privat person..Hadde reservert den og fikk den før vi gikk inn på messa men hvis jeg kom på flere messer skulle jeg få 50% på ny crested hvis jeg kjøpte. Sitat:
![]() Ja det var en lang kjøretur men det var verdt det.. det var meget kjipt ja :/
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Noen av dyrene vi kjøpte.
Får få Jaz til å legge ut noen bilder av dyrene han kjøpte Han som handlet mest ![]() Kongepython: ![]() ![]() Leopard gekkoen: ![]() ![]() Sørgegekko : (vanskelig og få ett ordentlig bilde av en gekko på størrelse med 1 kr ) ![]() Turner’s thick–toed gecko:
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Omg! For en nydelig kongepyton! Bare rop om du ikke vil ha den lenger! :O
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Alder: 25
|
NYYYYDELIG KP det der altså.. <3
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Norrkøping messe 9 mai | CamStatic | Messer og utstillinger | 7 | 29-04-2009 14:32 |
| Expo messe ? | Galil | Messer og utstillinger | 6 | 08-03-2009 19:59 |
| Norsk messe? | Halgeir | Småprat | 15 | 07-11-2006 04:56 |
| messe-herpetolog? | gabonviper | Småprat | 6 | 16-04-2006 23:56 |
| Messe i Roskilde | Chixz | Messer og utstillinger | 7 | 24-03-2006 15:48 |