| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Grimstad
Alder: 26
|
Ja da har vi endelig kommet hjem etter en lang helg på veien i Danmark. Hærlig å se alle "barna" igjen, men knall kjekt å ha vært på messe. Dette er den første messen jeg har vært på, så for min del tror jeg det var like greit att den ikke var så veldig stor. Hadde nok blitt helt tullete i hodet av å finne ut hvor jeg skulle gå på en større. Vil jo se alt på en gang, og gå i tre forskjellige retninger på samme tid, hehe
![]() Jeg er hovedsakelig interessert i reptiler så det ble mest bilder av det. Men prøvde få med litt bilder av hva utstyr en kunne finner der, utvalg av reptiler og insekter. Satser på det er noen flere her som kansje tok litt mer bilder av insekter, så da overlater jeg det til de å kansje hive innpå bilder i denne tråden viss de vil, eller lage en egen. Enjoy! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gekkogalaksen hadde med seg en del gekkoer. Kom i prat med de og fikk han tok ut noen leoser slik att jeg kunne ta noen bilder. Ble bare helt forelska i de, var så gøy å ta bilde av de for de har så mange uttrykk. Vil ha, skal ha, må bare vente til jeg har mer plass. Kan ikke morph navn så kansje Leo eller Cam kan tilføye noe her? ![]() Tror dette var en Sunglow? Bare helt nydelig uansett! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De hadde også en liten skjønning meg seg. Bare en baby enda. Sinnsykt tøffe de creasted gekkoene. Dette er også en skal ha med tiden! ![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
![]() ![]() ![]() Ikke alle bildene ble så veldig godt, men en ser forhåpentligvis hva det er bilde av... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Altså, bare se den duken. Tenk å hatt en slik på bodet på verandaen, fargerik og fresh ![]() ![]() ![]() Så til slutt ett lite bilde av de jeg kom hjem med. Bare utstyr for denne gang, men trengte en del også så bør klare meg att par mnd nå... Har ikke fått ordnet meg medlemskap i Nordisk Herpetologisk Forening før, så da fikk jeg det i boks nå med masse godt lesestoff.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Takk for mange fine bilder
![]() Hadde handla meg konkurs og litt til om jeg hadde reist på noe slikt Noen som vil "låne" meg en mill eller to??
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Bare hyggelig.
Ja det er fort gjort, hadde jeg hatt mer plass i bilen og mer penger skulle jeg selvsagt hatt ett trailer lass.. ![]() Ser jeg har klart å få samme bilde flere ganger.. Hmmmm Kansje noen i høysetet som vil ordne det?
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
der kom bildene ja
takk for de!=) det var mye reptiler for og være eksotisk insekt messe
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Å guri malla, så mange flotte slanger. x_X Kjenner lysten til å dra på reptilmesse igjen virkelig presser på. Måå..haa..penger... (og plass!! >_< )
Den første leosen tipper jeg er en B.E.E, med kanskje snake-eye? GekkoGalaksen har noe helt vilt med masse merkelige morphs man sjeldent ser ellers i nord-europa, så det er ikke alltid godt å si hva morphsene er. Ser at Terrariemesteren var der også med sine rimelige terrarier. Vi handler alltid av ham når vi er på messer. Elsker terrariene hans!
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Takk for at du deler flotte bilder
![]() Nå ble jeg bare glad jeg ikke var der.
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Hehe.. Ja det er altfor fort gjort å blakke seg der. Skulle vunnet i lotto alle sammen.
Var faktisk overrasket selv over hvor mye reptiler det var der, de var vel i overtall også tror jeg. Eller så overså jeg kansje insekter og taranteller. Skulle gjerne hatt ett par slanger med meg derfra jeg også. En ting er helt sikkert, jeg må skynte meg å bli ferdig å studere å få meg stooort hus!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| 100% sikkert til Roskilde? | telia | Messer og utstillinger | 9 | 03-03-2010 04:33 |
| Messa i Roskilde | reibrus | Messer og utstillinger | 75 | 27-04-2009 15:03 |
| EI julemesse Roskilde | telia | Messer og utstillinger | 10 | 25-11-2008 20:05 |
| Roskilde messen 2008. | _Nagash_ | Reisebrev | 3 | 21-04-2008 16:08 |
| Messe i Roskilde | Chixz | Messer og utstillinger | 7 | 24-03-2006 15:48 |