"

Reptilfreaks.no > Ut i verden > Messer og utstillinger E.I Messe Roskilde Vår 09 - Bilder

Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 27-04-2009, 02:09   #1
Reptilfreak

nika86 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Grimstad
Alder: 26
Meldinger: 96
Standard E.I Messe Roskilde Vår 09 - Bilder

Ja da har vi endelig kommet hjem etter en lang helg på veien i Danmark. Hærlig å se alle "barna" igjen, men knall kjekt å ha vært på messe. Dette er den første messen jeg har vært på, så for min del tror jeg det var like greit att den ikke var så veldig stor. Hadde nok blitt helt tullete i hodet av å finne ut hvor jeg skulle gå på en større. Vil jo se alt på en gang, og gå i tre forskjellige retninger på samme tid, hehe

Jeg er hovedsakelig interessert i reptiler så det ble mest bilder av det. Men prøvde få med litt bilder av hva utstyr en kunne finner der, utvalg av reptiler og insekter.
Satser på det er noen flere her som kansje tok litt mer bilder av insekter, så da overlater jeg det til de å kansje hive innpå bilder i denne tråden viss de vil, eller lage en egen.

Enjoy!

Gekkogalaksen hadde med seg en del gekkoer. Kom i prat med de og fikk han tok ut noen leoser slik att jeg kunne ta noen bilder. Ble bare helt forelska i de, var så gøy å ta bilde av de for de har så mange uttrykk. Vil ha, skal ha, må bare vente til jeg har mer plass.
Kan ikke morph navn så kansje Leo eller Cam kan tilføye noe her?

Tror dette var en Sunglow? Bare helt nydelig uansett!

De hadde også en liten skjønning meg seg. Bare en baby enda. Sinnsykt tøffe de creasted gekkoene. Dette er også en skal ha med tiden!
Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 02:14   #2
Reptilfreak

nika86 sin avatar

Standard

Ikke alle bildene ble så veldig godt, men en ser forhåpentligvis hva det er bilde av...

Altså, bare se den duken. Tenk å hatt en slik på bodet på verandaen, fargerik og fresh

Så til slutt ett lite bilde av de jeg kom hjem med. Bare utstyr for denne gang, men trengte en del også så bør klare meg att par mnd nå...
Har ikke fått ordnet meg medlemskap i Nordisk Herpetologisk Forening før, så da fikk jeg det i boks nå med masse godt lesestoff.
Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 02:19   #3
Reptilfreak

Devilizer sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
Meldinger: 1,155
Blog Entries: 4
Standard

Takk for mange fine bilder

Hadde handla meg konkurs og litt til om jeg hadde reist på noe slikt

Noen som vil "låne" meg en mill eller to??

Poecilotheria-fan!
Devilizer er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 02:37   #4
Reptilfreak

nika86 sin avatar

Standard

Bare hyggelig.
Ja det er fort gjort, hadde jeg hatt mer plass i bilen og mer penger skulle jeg selvsagt hatt ett trailer lass..
Ser jeg har klart å få samme bilde flere ganger.. Hmmmm
Kansje noen i høysetet som vil ordne det?
Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 12:55   #5
Reptilfreak

Tony sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
Meldinger: 1,107
Blog Entries: 14
Standard

der kom bildene ja takk for de!=) det var mye reptiler for og være eksotisk insekt messe
Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 13:44   #6
Reptilfreak

Galil sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,005
Blog Entries: 1
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Devilizer Vis post
Takk for mange fine bilder

Hadde handla meg konkurs og litt til om jeg hadde reist på noe slikt

Noen som vil "låne" meg en mill eller to??
Hadde jeg hatt råd så skulle du fått dem

og jeg hadde nok handla meg konkurs jeg og
Galil er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 13:46   #7
Reptilfreak

Nikazo sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: buskerud
Meldinger: 541
Blog Entries: 2
Standard

mange fine bilder og dyr

penga hadde gått fort der
Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 13:57   #8
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
Meldinger: 3,725
Blog Entries: 12
Standard

Å guri malla, så mange flotte slanger. x_X Kjenner lysten til å dra på reptilmesse igjen virkelig presser på. Måå..haa..penger... (og plass!! >_< )

Den første leosen tipper jeg er en B.E.E, med kanskje snake-eye? GekkoGalaksen har noe helt vilt med masse merkelige morphs man sjeldent ser ellers i nord-europa, så det er ikke alltid godt å si hva morphsene er.

Ser at Terrariemesteren var der også med sine rimelige terrarier. Vi handler alltid av ham når vi er på messer. Elsker terrariene hans!

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er online nå  
Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 14:01   #9
Reptilfreak
Admin

Jabbe sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,721
Standard

Takk for at du deler flotte bilder

Nå ble jeg bare glad jeg ikke var der.
Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 16:57   #10
Reptilfreak

nika86 sin avatar

Standard

Hehe.. Ja det er altfor fort gjort å blakke seg der. Skulle vunnet i lotto alle sammen.

Var faktisk overrasket selv over hvor mye reptiler det var der, de var vel i overtall også tror jeg. Eller så overså jeg kansje insekter og taranteller. Skulle gjerne hatt ett par slanger med meg derfra jeg også. En ting er helt sikkert, jeg må skynte meg å bli ferdig å studere å få meg stooort hus!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
100% sikkert til Roskilde? telia Messer og utstillinger 9 03-03-2010 04:33
Messa i Roskilde reibrus Messer og utstillinger 75 27-04-2009 15:03
EI julemesse Roskilde telia Messer og utstillinger 10 25-11-2008 20:05
Roskilde messen 2008. _Nagash_ Reisebrev 3 21-04-2008 16:08
Messe i Roskilde Chixz Messer og utstillinger 7 24-03-2006 15:48

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 19:39.