| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
|
Til enthusiaster av eksotiske dyr.
Nå jobber vi med å få i gang en ny messe denne blir holdt i begynnelsen av Juni. Vi vil bruke samme lokale som forrige gang. dvs Sagene Samfunnshus, Oslo. Grunnen til dette er at vi er bekymret for at de andre lokalene vi har funnet er alt for store i forhold til antall utstillere det er i Norge på dette tidspunktet pga reptil loven. Vi håper at loven forandrer seg i 2008 eller 2009, og med det utvide til mye større lokaler. Denne gangen er det kun fokus på kjøp og salg av utstyr, insekter og fordyr. Ingen utstilling altså. Vi føler det er bedre om vi kan tilby et stort utvalg av varer på et mindre sted enn et lite utvalg på et stort sted. Hilsen Oslo Zoo Expo Bård og Kriss
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Nei.
Ikke denne gangen, det fungerte ikke så utrolig bra forrige gang. Så vi setter heller fokus på utstillere viser frem og selger.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Nå kan jeg med sikkerhet si at terrariehobby.no kommer så alt han har på siden sin vil være der.
Jeg skal prøve å få organsiert en mengde dubias, gresshopper og sirisser. samt noen mindre brukte varmematter/strips, sphagnum brikker, kanskje pinsetter, termostater og annet. Ellers så håper jeg dere som vil ha bord sender oss en mail på oslozooexpo@gmail.com
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Sitat:
Jeg skal helt klart ta meg turen nedover denne gang, håper på litt utvalg av skorpioner og scolopendere, men håper også selgere er litt strenge på hvem de selger til om de skal ha litt mere "hete" arter. Er kansjo noe Psychofox burde satse på?
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Sitat:
![]() Tipper dere mener at om lovenblir endret i løpet av 2009 eller 2010? |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Da ble mine ønsker oppfylt
![]() Satt å tenkte igår at det burde komme en messe i løpet av sommeren så jeg hadde noe å bruke feriepenga på ![]() Edit: Og jeg også kunne tenkt meg og se noen skorpiser der
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Uff nei! Han får ikke lov til å komme. Alt for mye snask og godteri å tilby for oss med dårlige shoppingnerver
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Minner om bevaring av havskilpaddene i Tyrkia 2009 | inger | Skilpadder | 0 | 26-01-2009 21:19 |
| Leopardgeckoåret 2009 | Lottiz | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 26 | 15-01-2009 19:53 |
| Årets Høydepunkt Oslo Zoo Expo 20. Desember | OsloZooExpo | Messer og utstillinger | 150 | 07-01-2009 09:42 |
| skal du til Oslo Zoologiske Expo | steinelg | Småprat | 0 | 19-12-2008 00:37 |
| Reisemål 2009 ? | leo77 | Reisebrev | 17 | 20-10-2008 18:12 |