| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Sitter og leker litt med tanken på og ta turen til en av messene i Tyskland hvor det KUN selges edderkopper og insekter. Feks spinnenbörse i Kornwestheim eller Hannover.
Har mailet litt med Herwig Kahlenberg og han anbefaler messen i Kornwestheim, like ved Stuttgart. Han sier dette er Tysklands beste messe for tatanteller. Messen er ikke stor, men til gjengjeld kun edderkopper(og litt innsekter). Og til priser vi her i Norge bare kan drømme om. Bakdelen er da selvfølgelig at det "bare" er 180 mil og kjøre. HVER VEI........
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Ja,og fly er jo utelukket da det ikke er tema å gjemme en pokie "i kroppens hulrom"
![]() Men det hadde vert en opplevelse,uten tvil.. Tar du bestillinger,(+ 30%)så kansje det dekker litt av kostnadene? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Er ikke noe problem med fly da. Bare å putte de i bagasjen, har gjort det fra oslo til molde, og med en titys serrulatus fra tyskland til molde, over oslo før. Har ikke sett noe sted at det er ulovlig. Men de er strenge på at du ikke får ta med inn i kabinen
Skal sjekke hvor mye toget koster, så om det ikke er for ille stikker jeg vel nedover jeg også
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Jeg vet...og gjett hvem som må være med hvis jeg reiser
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Østlandet
Alder: 40
|
Hei, ja kanskje det
![]() Man må jo ikke være gal, bare veldig engasjert.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Det hadde vært litt av en opplevelse å vært på messe i Tyskland
. Blir nok bare ønsketanke fra Morten sin side, for jeg legger ikke ut på en så lang tur.Håper du og Nagash tar turen, da MÅ dere ta mye bilder. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| noen som skal bestille fra tyskland? | Androctonus | Edderkoppdyr | 24 | 13-06-2008 16:08 |