| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Østfold, Fredrikstad
|
Ja, da er det vel på tide at jeg introduserer meg selv =)
Jeg er ei jente på 17 år fra østfold, som bor sammen med kjæresten min på 28år. Sammen har vi Malawi, Guppy, ett saltvanns akvarie, to ørkenrotter og en Kornsnok juvenil. Jeg er nybegynner når det gjelder reptiler, så jeg er her for å lære av andre med erfaring ![]() Jeg har planer om å skaff meg en sjeggis eller en gecko i en eller annen fremtid
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Møre og romsdal
Alder: 21
|
Hei! Velkommen til forumet, og gratulerer med snok.
![]() Er sikkert mange med lang erfaring som vil komme med tips og råd, i mellomtiden kan du sjekke ut forumet og lese litt rundt om andres erfaringer. Det er alltid like spennende. Husk å poste bilder av dyrene (og akvariene) deres. (Last opp bildene på www.photobucket.com og kopier IMG code'en i innlegget ditt)Håper du vil trives her.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk for det
![]() Det skal jeg gjøre!
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Sitat:
![]() ![]() Men velkommen ombord, og håpes du trives her!
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Finnmark
|
Pøh, alder ingen hindring. Kjæresten min var 18 og jeg 29 da vi ble sammen.. Og er det fortsatt, 7 år etterpå
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Norge
Alder: 23
|
Velkommen til Reptilfreaks!
Jeg var da 16 når jeg eg ble sammen med _Nagash_ Nå er vi 20 og 25 Litt alders forskjell er igrunn greit når det går den veien ![]() Robin er enda ikke voksen ![]() Mvh Marcel
|
|
|
#9 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Og til din store glede, kommer jeg antagelig aldri til å bli det heller ![]() Men litt sånn tilbake til topic, velkommen skal dere være begge to. (Lur typen din til å registrere seg også )Gode tips er å lese mye om dyrene dere vurderer, da er det enklere å velge et dyr dere begge vil trives med og gledes av. Mvh Robin
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk for det alle sammen
![]() Joda, aldersforskjellen er kanskje stor, men det er ikke noe problem. Vi trives med det begge to. hehe Skal spøre han, om han ikke vil registrere seg her han også. ![]() Det skal jeg huske på _nagash_
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|