| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Neida, har ikke blitt kristen eller frelst. Men prater om min lidenskap for våre skjellete venner som har blusset opp igjen. For ca tr-fire måneders siden solgte vi allt vi hadde av dyr og terrarier, vi skulle nemmelig flytte til Bærum i en kjellerleilighet og bestemte oss for å selge sann tilfelle de vi leide av var snushaner. Jeg merket liksom ikke til savnet noe særlig helt jeg fikk beskjeden om at ejg aldri kan ha noen for form kjæledyr hvis jeg er sammen med Christer. Han er så allergisk at det vil påvikre fremtidig generasjon. Det eneste vi kunne ha var rotter og mindre. Så vi kjøpte oss to ørkenrotte jenter og rigget opp et gammelt terrarium til de og da etter å ha hatt de litt, så begynte jeg å savne å ha terrarie dyr. Jeg tittet gjennom lista (positivlista) med en liten tanke om at dette var helt sikkert ikke dyr jeg kom til å finne intr... Men der sto det, nesten neders på øgle delen. En liten krabat jeg aldri trodde skulle bli lov. Rhacodactylus ciliatus, Crested Gecko eller som på norsk. Kranset Gekko. Jeg trodde jeg skulle hoppe i taket. Jeg krysser nå allt som kan krysses for at det blir lov slik at ejg kan gå i anskaffelse av en avls gruppe som jeg har hatt lyst til såååå lenge. Vel, jeg kommer sikkert til å kjøpe uansett. ;p
Har i de siste ukene sittet og lest og lest og lest. Ikke bare om crestien, men også om hjemlandet. Hva slags flora er det der, hva slags temperatur er det på hvilken tid av året osv. Jeg har sitti å tegne opp terras, har fundert på om jeg skal lage selv, eller om jeg skal kjøpe. Det er sååå mye som forgår i hodet mitt nå, men det beste av allt jeg har skikkelig lyst til å begynne med reptiler igjen. Så jeg kommer nok til å begynne å farte her inne igjen Sist endret av _Nagash_; 31-08-2008 kl 20:08. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Hyggelig å ha deg tilbake ja
![]() Å Crested Geckos er ikke et dumt valg. Får hjem 1.1 av dem om ikke så lenge å da blir det parrings etterhvert (mellom crestedene az )
Sist endret av _Nagash_; 31-08-2008 kl 20:08. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ha ha, skjønte nesten det
![]() Ja, jeg har lenge ønsket meg de øglene^^ Hvor mye ga du for de?? Hvor fikk du tak i de? Så i sverige så ligger de på allt mellon 500kr til 1500-1700kr. Her i Norge har jeg ikke funnet en eneste en som selger de under 2000 kr stykket |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Snakker aldri om hva jeg gir for dyra mine
![]() Stemmer nok at det ikke er så mange her i norge som avler på dem (veit faktisk ikke om noen selv). Men det skal det gjøres noe med ![]() Er vel oxo en til her inne som har planene klare ![]() Mine kommer fra Gekkogalaksen + det blir vel med hjem en dame til fra Hamm messen hvist jeg finner en snerten en (Gecko az )
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Ha ha, oki^^ Ja jeg vet bare om en i ski. Avlet kun dalmations og billigste ligger på 2000. Tør ikke tenke på hvor dyre de er de dyreste!!! Jeg har lyst til begynne med avl. Fin fine dyr. Må få de litt mer i sola, er for å som veit om de...
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| frelst |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvorfor Exo-terrarier ikke alltid er egnet til taranteller... | Repti_queen | Taranteller | 9 | 05-05-2008 20:19 |
| egg på gang | Piloten | Agamer | 0 | 15-04-2008 19:45 |
| Amfibier delen av forumet, alltid ny tråd | Miroxx | Ris, ros og forslag til Reptilfreaks | 4 | 11-01-2008 09:32 |
| Innreding (Knelerne står alltid i taket) | Jafi | Knelere | 7 | 07-11-2007 10:53 |
| Går ikke alltid bra :-( | Øgler | 44 | 25-03-2007 13:06 | |