| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 26
|
Tenkte jeg skulle si hei til medlemmene her inne!
Jeg går under navnet glenni... og er 22 år gammal Jeg er forholdsvis ny her på forumet.. og vurderer sterkt å anskaffe meg en eller annen tella godt mulig en rødhåret grammostola Rosea eller åssen det skrives ![]() syntes de virker litt tøffe og kanskje det er med på å kurere den skepsisen jeg har mot enkelte skapninger.. men først vil jeg lese og kikke her inne på hvordan man holder dem Hvis jeg først skal ha et eller annet så vil jeg at det skal trives! Syntes det er trist at norge har regler som hindrer oss i å ha noen av disse fantastiske eksotiske dyrene, og jeg vil si at det er med stor respekt og entusiasme at jeg melder meg inn her for å få litt mer kunnskap om hvordan det er å holde disse dyrene ![]() Ha en fin dag! MvH meg |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Norge
Alder: 23
|
Hei og velkommen til Reptilfreaks!
Flott at du har en slik holdning til dyr og hold ![]() Jeg vet at _Nagash_ her inne har et caresheet om Gramostola Rosea bortgjemt et sted på pcen, mener å ha sett iallefall ![]() Mvh Marcel
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Heisann, velkommen til oss! Edderkopper er kjempespennende og fascinerende dyr.
Her på forumet har vi en del care sheets om tarantellaer, under fakta ark, som du kan lese: Eddekoppdyrfakta - Reptilfreaks.no Anbefaler å lese først Topp 10 begynner tarantellaer. Vi har også en del tråder: http://www.reptilfreaks.no/forum/taranteller/ Håper du trives på forumet.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
takk for det
nå ser vi iallefall.. ![]() litt sånn interressert i hvor mye det vil koste og sånn når jeg først skal ha noe vil jeg ha no greit
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
får jo si velkommen jeg å
![]() fant en som selger grammostola rosea RCF som du ville ha, den koster 250 + frakt så blir 300 kr ![]() http://www.reptilfreaks.no/forum/sel...er-selges.html
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Lillepetter her på forumet selger også edderkopper. Nå har han ikke noen G. rosea som du ønsker akkurat nå, men det er mulig han får etterhvert. Han oppdaterer listen sin med jevn mellomrom. Jeg kjøpte min G. rosea RCF fra ham.
![]() http://www.reptilfreaks.no/forum/sel...-soltiger.html
|
|
|
#7 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Vil også legge til at alle leddyr(der under taranteller, skorpioner etc.) ikke er ulovlige i Norge.
Grammostola rosea RCF 250-450kr Terrarie 200-500kr Bunnsubstrat 50-150kr Vannskål(terracotta planteskål) 10-30kr Mat Avhengig av hvor du kjøper, men ca 3-8kr sirissen. Du kan gi den 1-3 sirisser i uken. Ikke alltid G.rosea spiser så mye heller. Mvh Robin
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
ah tusen takk for all info ;D
mye interressant lesning på forumet her må jeg si! skal nok ta turen til Duefjes og kikke en dag... så kan jeg gjøre meg noen formeninger om hvordan mitt terra skal se ut utifra hans ideer så kan jo han også hjelpe meg med info ![]() tusen takk for alle svar! |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| heisann=) | Julianne | Øgler | 2 | 26-12-2007 19:09 |
| Heisann! | Fido | Medlemmene | 7 | 31-03-2007 13:25 |
| Heisann | Mitus | Medlemmene | 14 | 14-07-2006 12:04 |
| Heisann fra midnattsolens land | Snowballs | Medlemmene | 15 | 28-07-2005 21:10 |