| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 25
|
Har 0.0.1 Melkesnok (Lampropeltis triangulum sinaloe) og 0.1 Leopardgekko (Eublepharis macularius). Vi skal ha en skjeggis eller to etter hvert også =)
Først noen bilder av melkesnoken Cleo Vet ikke korrekt alder, men han er ca 9 mnd gammel og er en herlig liten sjarmør =) ![]() ![]() ![]() ![]() Og så et par av vårt nyeste familimedlem, leopardgekkoen på 18mnd som har fått navnet Spot Hun er en liten rakker, lusker rundt hele tiden og åpner jeg døra på terra så er hun raskt borte og klatrer over kanten og opp i handa mi =) Litt liten hule?? :O ![]() Stakkars lille jenta min, kjøpte utstyr til en babygekko i utgangspunktet for det var det jeg hadde tenkt å kjøpe først, men så kjøpte jeg en voksen og da måtte jeg ut å kjøpe nytt utstyr, så hun har fått en større hule nå ![]() Står stolt oppå den mer passende hula si
Sist endret av Soli; 01-10-2008 kl 12:05. Begrunnelse: Spot var ikke gutt alikevel, var visst ei jente :) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Heisann og velkommen til Reptilfreaks
![]() Kjempeflotte dyr
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Velkommen skal du være! Kule dyr du har!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Oslo
|
ååå, det var fine dyr det! digger Cleo. han er KUL. var jo veldig fin den leopard`en din og da.
mvh powerboy
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 25
|
Takker =)
Ja Cleo er morsom, klatrer i buret hele dagen og faller hele tiden, men gir aldri opp morsom han der, han får vertfall ikke høyere bur, nesten litt bekymret for om han kommer til å skade seg en dag Lærer jo aldri, hehe..Men han har vertfall fått seg en ny klatregrein som han kan klatre på
Sist endret av Soli; 25-08-2008 kl 22:07. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
For en vakker snok
![]() Er det disse som likner så mye på den giftige korall slangen? Jeg lærte meg en huskeregel på et eller annet dyreprogram angående å skille disse fra hverandre: "If white touch black, you're ok Jack. If white touch red, you're dead" ![]() Er den regelen god?? |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| dyr |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|