| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
På tide å lage en bildetråd nå
med oppdateringer osv om hva som skjer herEtter en stund hvor vi hadde tenkt å bygge om litt på dyrerommet fikk vi endelig ræva i gir i dag. Dro og kjøpte hylleplater og satte i gang ^^ Slik så det ut før vi starta; ![]() Så måtte vi få ut det meste da ![]() så satt vi opp noen hyller ^^ ble bra ja ![]() "skorpion sia" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mangler bare en plante og litt fler dyr nå så
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Jeg veeet
![]() men vi orker ikke stresse med å male ![]() Moren til scorpis som har stått med svamp å malt vet ikke hva hun prøvde på jeg ;PMEN alle frivillige kan komme å hjelpe til å male, så slipper vi det (A)
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
flotte bilder
Begynner å bli litt av en samling.Må si jeg blir litt smårar av fargen på veggen
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Slapp av folkens, skal male der en gang og, bare gidder ikke å ta ut skjeggis terra enda (svin hakke tungt
)Men malinga er noe mamma gjorde (med svamp, og litt vridning) en gang vi flytta hit, type 13år siden ![]() Var faktisk gamle soverommet, vanskelig å sove på det rommet ![]() ![]() Men, samlinga blir bare større og større, venter også på de skorpionene som har blitt stoppa i toll, får vite i morgen om de får komme til landet eller ikke. Og foresten, for dere som lurer på hva som er klekkeren, er det den "kjøleskap" lignende saken som står på gulvet, under gargoyle terra, ikke lenge til det klekkes leo kids der nå ![]() Men nå er det natta
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Østfold
|
litt creepy rom egentlig
hehejeg som er nesten utdanna maler, kan sikkert dra oppover å male for dere, synd at jeg ikke gidder å betale så mye for flyturen da heheåssen klekker er dette da? så litt fancy ut, mye måtte du gi for den?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Det er en lucky reptile, herp nursery 2.
Holder stabil temp å fukt ^^ Han fikk den av mora i bursdagsgave
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Litt fler bilder
Den ene leopardhunnen la to nye egg i natt, så nå står det fire egg i klekkeren. 2 av dem bør klekke snart ![]() Gargoylen og Anolen's terra er blitt fiksa i dag^^ Anolen til høyre og Gargoylen til venstre^ ![]() Gargoylen har funnet ut att det er gøy å henge i taket! ![]() så har jeg kjøpt en blomst til å der inne, Scorpis syns ikke ideen min var så veldig god med Syns den var fin jeg!![]() Så tusenbeina da
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Blitt bra detta
![]() Men,,spurte tidligere om ossen klekker dere hadde
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
|
Eller skulle du ha eit meir nøyaktig svar?
|
![]() |
| Emner |
| bildetråd, miroxx, scorpis |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |