| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Nå har jeg laget meg en ny hjemmeside, hva synes dere?
Vær helt ærlige. Ris og ros tas med takk. Min hjemmeside
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
|
kul side
mange dyr
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Oslo
|
*rose*
Kjempebra side! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Første intrykket jeg får er litt "rotete".
Jeg selv foretrekker minimalistiske nettsider. Fonten "verdana" i størrelse 10-14 med og uten "bold" fungerer veldig fint for å få et "ryddig" utseende. Synes også noen av fargene er litt "sterke". Rød på sort bakgrunn er litt ubehaglig å lese. MEN, jeg har selv ingen side, så jeg skal holde kjeft! Synes den var veldig grei! Mange kule dyr=)
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2005
Sted: Holmestrand
|
^
|| || ....what he said..... Petter
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Min mening:
Jeg syntes ikke rødt på svart er så ille, jeg liker selv de to fargene sammen så det skal jeg ikke si noe på ![]() Men som P1eR og _Nagash_ sier fikk jeg også intrykk av en rotete forside (eksempel, man måtte gå scrolle langt ned på siden for å se det nederste bildet). Menyen var også litt rotete oppbygd. Men ellers vil jeg si at siden var fint oppbygd, men at du burde kjøre samme layouten hele veien. Hva jeg syntes du bør gjøre: Få ned startsiden din (altså siden som dukker opp først) ned til en side, sånn at det er mulig å se alt på en gang. Husk at startsiden ofte er det viktigste ettersom den skal få folk til å lese videre. Menyen og Min venneliste syntes jeg har en grei plasering bare dytt dem opp Du må muligens fjerne en del for å få til dette. Og jeg fårestlår at du tar bildet som sier at "Hjemmesiden er ikke helt ferdig ennå,blir nok det en gang " og setter det i fokus ettersom det er en viktig beskjed til de som er på besøk Jeg vet ikke om det er mulig å endre menyen i piczo (må si jeg fåretrekker html), men om det er mulig så hadde det vært lurt å katorisert den litt. Litt om meg er best på toppen mens Linker greit kan stå nederst med Gjestebok over seg. Ellers kan du jo sette alle bildesider etterhverandre og dyresider. Info/Fakta ville jeg satt rett etter Litt om meg. Men det finner du ut av Og som sakt som en liten krone på verket ville jeg kjørt alle sidene med samme layout ![]() Håper du har fått noe ut av dette og ikke ser på meg som en fryktelig dum person nå... Meningen er jo bare å gi deg ideèr og om du velger å bruke dem er opp til deg ![]() Lykke til med hjemmesiden din |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Caffeinism
Admin
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Her kom det mange gode tips fra Chixz, som vanlig
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
|
synes det var ei fin side e
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
kjempe fine side ogg ikke minst dyra
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
du kan fikse på menyen så ikke alt står på rad. ja det går ann på piczo :wink:
holder selv på med en html side. mye bedre da kan du bestemme og ikke bare få hjelpemidler fra piczo ![]() legger bare til forum siden som er åpen hos meg for tiden. http://www.regnskogen-forum.moo.no
|
![]() |
| Emner |
| hjemmeside |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tropehagen zoo's hjemmeside | Zatii | Småprat | 7 | 14-11-2008 11:48 |
| Liten hjemmeside om Brachypelma | moniq | Taranteller | 11 | 05-11-2008 12:51 |