| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
Hei
Jeg tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av mine og min brors dyr. Men litt om meg , jeg er en gutt som heter sondre og er 13år og bor i Akershus. jeg har en bror på snart 17 som jeg deler denne interessen med .Fortiden gleder jeg meg til sommerferie og at jeg etter det begynner på ungdomsskolen. (sandbekken us) Jeg fikk mitt første reptil da jeg var 6år som var en gresk landskilpadde som ble med hjem i lomma mi etter en ukes ferie i Tyrkia. ![]() etter det har jeg hatt to skjeggagamer, en haug av indiske pinnedyr, to undelater, en kanin, en g. rosea og ++ nå har jeg tre leopard geckoer(1.1.1), et par heteropteryx dilatata, en afrikansk kjempe snegle og en katt(++litt til). Broren min som jevnlig bruker denne brukeren har en 1.0 boa constrictor, 1.0 kornsnok, 0.1 kongepython og 0.1 kinesisk kneler + at vi har masse for insekter og fryseren full av rotter og mus (noe som mor selvfølgelig er strålene fornøyd med )Her er noen bilder av dyra våre Katten min Ringo mine foreløbig små heteropteryx dilatata min lille leose som vi tror er en hann ![]() min leose jente som går med egg ![]() kjempe snegla mi. kornsnoken til brodern. som er av morphen Snow/bubblegum het motley Boan til min bror ![]() ![]() den kinesiske kneleren hans som eter en siriss som er kjempe stor (iforhold til henne da) ![]() kongepythoen hans. Håper dere koser dere med bildene av mine dyr og at innlegget ikke er gjennom syret av skrivefeil ![]() Sist endret av sofokles; 10-06-2008 kl 17:11. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Stockholm
|
Jeg ville kanskje tatt vekk navn og hvilken skole du går på.
Vær forsiktig med sensetive opplysninger på nett. Særlig når vår hobby ikke er lovelig enda.
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
|
|