| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Hurum
|
Jeg er da Darlaa, eller "Hu med håret". Det vil da si at jeg har hatt nesten alle farger i håret, unntatt brunt. Jeg har fortiden 30 fisker og 2 skilpadder(Trachemys scripta). De heter Leonardo og Michelangelo
(eller som pappa kaller dem: Suppe og Kjøtt) Donatello døde før jeg fikk han, dessverre. Jeg er litt for glad i dyr. Hadde nylig en hamster (12 stk for 2 år siden). Har hatt hund og katter osv også. Men pga allergi, så holder det med skilpaddene. Vurderer skaffe meg et par pinnedyr etterhvert. Driver med DDR og ITG. DDR står for Dance dance revolution og er sånn maskindans! (Sånn matte med piler man danser rundt på). Deltok også i EM/VM 06 i DDR/ITG. Ellers er jeg hekta på perler: Darlaa's gallery Beads-sprites by Darlaa Om det er noe dere lurer på, er det bare å spørre ![]() |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Sitat:
Hvilken fage på håret har du nå da?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
takk takk!
![]() Akkurat nå har jeg rosa og blått.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
hei å velkommer
![]() du har sykt skills i å perle :O det var noen forferdelige fine figurer lager du de bare fra et bilde eller hue?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Hoho, fler som liker Mario!! du var sinnsykt flink ja!
velkommen hit, håper du trives! ![]() jeg farger også foressten håret i hytt å pine ;P Gøy det
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
Ja hei
Bruker ofte 8 bit eller 16 bit bilder med rutenett i paint
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Hei og velkommen!
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| darlaa, dyr, hennes |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|