| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Akershus
|
Jeg er 28 år og har nettopp overtatt 2 skilpadder fra min gode nabo. Har selvfølgelig hundre spørsmål som kommer etterhvert. Så hvis det er noen der ute som har ordentlig snøring på vannskilpadder så send meg en melding please...
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Det står veldig mye i forumet vårt om vannskilpadder/ sumpskilpadder. Begynn med lese denne artikkelen så er du på god vei
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
|
Gratulerer med skilpadder!
dei er kule og kan sikkert leve lengst av alle dyr!!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Velkommen i klubben for "skilpaddefosterforeldre". Les tråden DanFekar la ut, og spør om du lurer på noe.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: norge
|
Gratulerer med skilpadder
De er fantastisk intressange dyr.Til og begynne me vil jeg foreslå denne websiden index De har vannvittig mange gode råd og veiledning til hold av sumpskilpadder. Jeg vil og foreslå Redearslider.com :: All about Red Ear Sliders and the Turtle Talk forum Denne siden er egentlig forbeholdt Rødøret terrapiner med de fleste terrapiner går under samme behandling. Ang spørsmålet du stillte meg å bildet mitt, har jeg en rødøret. ( du ser det på de andre bildene. )Den du har (vist det er den man ser bilde av på profilen din, vil jeg tro at det er en guløret eller gulmaget terrapin. Du ser forsjellen ved og se om den har gule merker bak på hodet (Guløret) og like merker under som min har, eller om den har mørke flekker bak på hodet el ingen i det hele tatt og er helt gul under uten de merkene du så på min (Gulmaget). Lykke til med holdet ditt. Håper du får de til og leve like lenge som de kan. ![]() MvH Tom |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| skilpaddeeier |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|