| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Heisann!
Vet ikke hvor mange av dere som husker meg, har ikke vært særlig aktiv de siste månedene pga internettproblemer. Jeg er ihvertfall en bergensergutt på 16 år som er frelst av det meste innenfor terrariedyr. Har 3 leoser og en G. Rosea, Green Bottle Blue slingen min døde desverre :/ Nå i det siste har jeg lest mye om hold av kollektive taranteller og kommer mest sannsynlig til å prøve meg på hold av P. Murinus i kollektiv. Også har jeg 2 store drømmer: Den første er å skaffe meg en grønn trepyton, den andre er å skaffe meg et enormt terrarie med et kollektiv av ørkenskorpioner med masser av passende innredning! Det var en liten oppdatering om meg, og må si at jeg er glad for å være tilbake på et kjempeforum!
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
velkommen
![]() håper du får i gang ønske dit med scorpionterra, jeg har å ønske om å ha et STORT ørken terra ass ^^, med masse skorpioner i som kan leve livet å formere seg som kaniner xD
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Hehe, det kan det nok bli... Men ser ut som det blir satt litt på hold.
Er ikke helt sikker på om jeg har nok erfaring til å fikse noe slikt. :/ Så nå skal jeg først skaffe meg litt forskjellige nye tellaer, inkudert P. Murinus. Så når jeg føler jeg er godt nok forberedt med både litt mer erfaring og enda mer info, skal jeg prøve på det!
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
prøv pokie i kollektiv da? hørt at det ikke er så vanskelig ;P de lever vist ganske fint i harmoni
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Ja, det er ikke umulig at det blir P. Regalis... Men har hørt at folk har greid det med P. Murinus, og at det ikke er umulig... Men jeg får se =)
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Da har jeg skaffet meg en Avicularia Avicularia av Ymar som gadd å kjøre en knapp time for å levere et nydeli terrarie med en like fin tella =) Innredet med planter, kokrkbarkhule osv... Kommer nok helt klart til å bli det fineste terraet mitt når det vokser seg litt til der inne!
|
|
|
![]() |
| Emner |
| tarantellen |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| tarantellen ble tørst! | tommy_tarantula | Taranteller | 47 | 05-11-2008 18:54 |
| Litt om Tarantellen :) | Tarantellen | Medlemmene | 4 | 17-07-2007 15:30 |
| mat til tarantellen. | Gromit | Fôrdyr | 4 | 17-02-2007 20:59 |
| Bilder av Tarantellen min | badmann | Taranteller | 31 | 25-01-2006 14:15 |
| Når skifter tarantellen ham? | arachna | Taranteller og skorpioner | 3 | 30-03-2004 21:14 |