| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
Hei i går fikk jeg exo terra terrarium 90 x 45 x 60 cm med jungle kitt. så da syns jeg at jeg må fylle den med en liten skapning. noe som glir rett inn i jungle innredningen...
noen som har forslag til hva jeg kan ha i den? takker! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2004
Sted: fetsund
|
nei jeg vet ikke helt hva slags erfaring du har, men en leopard gecko,
fat tail, dverg varan (men denne skal vell egentlig ha mer örken) men det går bra og de er utrolig heftige... grönn anole. det var litt jeg kom på i farten
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Får man den størrelsen med habitat kit? På exo-terra sidene så virker det som om det bare er de mindre terrariene man får som habitat kit. Eller kan man kjøpe et habitat kit uavhengig av terrarie?
Har selv tenkt å kjøpe et 90 x 45 x 60 Exo-Terra så er interessert om det finnes flere valgmuligheter. Er det noen som vet om noen seriøse forhandlere av Exo-Terra med gode priser? Alle nettbutikkene jeg har vært i kontakt med har vært sorgens kapittel, de gidder ikke engang å svare på salgsspørsmål. Merkelig at man ikke ønsker å tjene penger når man driver butikk. Eneste alternativet nå er dyrego kjeden som har ganske ok priser og god service!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
dette terrariet er alt for lite til en dverg varan, men perfekt til marklevende gekkoer.
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
fikk dette til bursdag med daylight spotter, lys armatur,
pærer til alt, vann skål, sånne jungle vines i tre størrelser, planter og spanish mose(også exo),digital termo og fukt og en ganske stor rot. Terrariet sto på bordet med alt inni og rundt. mulig det ikke følgte med sånn kit men har sett det så regnet med det. jo og syns webzoo også er veldig hyggelige de hjelper til, og bestiller det du måtte ønske. Sist endret av taggen; 18-03-2008 kl 22:04. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| denne, hva, jeg, kan |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| se denne | powerboy | Småprat | 9 | 02-06-2008 21:47 |
| Sjekk denne!!! | Jonas | Ekte edderkopper | 20 | 24-03-2008 12:16 |
| denne var sprø!!! | reptilfrelst | Helse og sykdommer hos reptiler | 5 | 28-04-2007 19:14 |
| Kan jeg kjöpe denne? | cobra_kai | Terrarier | 10 | 14-12-2006 19:30 |
| Se denne her... | badmann | Media | 9 | 04-03-2006 14:24 |