| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
har tatt noen bilder men skal få tatt fler, er ikke mitt kamera så får ikke tatt når som helst....
lurte også på tempen inni ter. hva skal den ligge på rundt den kalde siden?? takk |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Bildene til taggen
![]() ![]() ![]() Hvis du trykker på "siter" av mitt innlegg, ser du hvordan du legger inn bilder
I was right in the middle of a fucking reptile zoo, and somebody was giving booze to these goddamn things. Won't be long now before they tear us to shreds... -Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
takk takk. har lyst til å lage ett nytt terra men er ikke helt sikker åsen jeg skal gjøre.. har tenkt å bruke ett rom, fra vegg til vegg i enden av rommet.. noen ideer på hva jeg kan bruke som vegg til terra noe tre av ett slag? har ikke lyst til å bruke selve rom veggen.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Du kan bruke kryssfiner-plater. Disse er enkle å jobbe med. Du trenger ikke gå for forskalingstykkelse, 10mm holder nok i massevis. Skal du forankre tyngre saker i selve platene, må du vurdere å gå opp i størrelse.
Sjekk gjerne litt rundt på D.I.Y-forumet vårt!
I was right in the middle of a fucking reptile zoo, and somebody was giving booze to these goddamn things. Won't be long now before they tear us to shreds... -Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas. Sist endret av Myrabas; 12-03-2008 kl 17:11. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bilder, noen, plass |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| noen bilder | Petterkopp | Edderkoppdyr | 8 | 12-04-2009 13:26 |
| Noen bilder.. | allan | Skorpioner | 8 | 15-04-2008 19:56 |
| Noen bilder av vår minste^^ | Chibi | Snoker | 11 | 02-10-2007 22:10 |
| Noen bilder av Sjeggisen og Terrariet. | MaSi | Agamer | 63 | 20-05-2007 17:59 |
| Noen bilder | mr-repti | Gekkoer | 5 | 16-01-2007 17:29 |