| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
|
Yo folkens,
jeg har nettop registrert da jeg har en stigende interesse i eksotiske dyr, spesielt taranteller, og da tenkte jeg å presentere dyrene mine med det samme liksom . Foreløpig har jeg en (hann) grammastolarosea og en liten chromatopelma cyaneopubescens spiderling. Ellers så har jeg og en kneler og kakkerlakker som for. Jeg håper å få tak i flere arter (av taranteller då) i de neste månedene når temperaturene blir litt varmere da veldig få sendinger er mulig nå for tiden (for kaldt). PS: Her er et par bilder :![]() (grammastola rosea)...fikk nydelig farge etter siste hamskifte ![]() ![]() (chromatopelma cyaneopubescens)...gleder meg til den vokser ![]() (mantisa religiosa)...kuleste insekten det går ann å få...dritt rå...og morsom ![]() ![]() (blaptica dubia) ... nam nam ![]() Jeg har og en utrolig søt kanin <3: ![]() ...en skikkelig kosebamse ![]() Håper dere liker bildene da . Som dere ser har jeg en liten dyrepark her inne .
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Heisann. Fine dyr
Og velkommen til reptilfreaks. Håper du vil trives og dele dine kunnskaper (og flere bilder) med oss
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
fine dyr
velkommen til reptilfreaks
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
. Jeg har sett innom forumet flere gangertidligere og det er uten tvil blandt de MEST populære i norge så da tenkte jeg det var tid å registrere .Takk , virker som et veldig kjekt forum dette her!PS: Dyrene takker .
Sist endret av tommy_tarantula; 10-03-2008 kl 23:03. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Syntes C.C'n din ar veldig søt da ^^
Roseaen hadde også veldig fin farge ! Velkommen til Reptilfreaks, du har sikkert mye fakta du vil dele med oss så dette gleder jeg meg til
|
|
|
#6 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Velkommen til Reptilfreaks!
Håper du vil trives her, og vi trenger flere tarantell entusiaster
|
|
|
#8 | |||
|
Reptilfreak
|
Ja det er ann
, gleder meg mest til den vokser då...då vil den få nydelige farger!Det syntes jeg og , takk .Sitat:
, og jeg deler så mye som mulig selvfølgelig .Sitat:
, taranteller er fascinerende dyr!Sitat:
...har tenkt å få tak i en avicularia en gang i blandt og . Takk .
|
|||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|