| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Alder: 25
|
Heisann!
Jeg har nå vært her en stund, og siden mange har laget en presentasjon av seg selv i det siste, slenger jeg meg på siste trend ![]() Mitt navn er Frank, jeg er 21 år, og går for tiden årsstudium juss på høyskolen i molde. På fritiden går mye av tiden min med til å sitte på RF, trene fotball, trene på helsestudio, jobbe i butikk (spar), og til å se tv og serier ![]() Jeg er en veldig stor fotball fanatiker, og laget i mitt hjerte er Manchester United. Et lag jeg har holdt med så lenge jeg har ant noe om internasjonal fotball, og jeg tør påstå at det er få, om noen jeg kjenner som har et mer lidenskapelig forhold til klubben. Jeg har selv ingen reptiler, yet. Men til høsten flytter jeg bort fra mine "kjære" foreldre, til fordel for trondheim, om jeg kommer inn. Der jeg mest trolig kommer til å studere lærer. Jeg har da store planer om å finne meg dyr ![]() Har veldig lenge vært veldig interessert i reptiler, og da spesielt slanger. Har sett utallige timer med f.eks. croc hunter, stewe irwin. Gleder meg fælt til jeg kan skaffe meg dyr selv ![]() Mvh. Sharkie
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Velkommen (Selv om du har vært her en stund
) til Reptilfreaks!Fortsett på Juss studiene og bli en advokat for reptilsaken ![]() Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Alder: 25
|
tror ikke det robin, jeg går ikke på noe jeg ikke liker for reptilsaken ;p om jeg trives med lærer studier, kan jeg jo bli naturfag lærer å lære folk at reptiler ikke er slimete ekle dyr som er farlige
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
hehe, velkommen hit, selvom du har vært her en god stund. lær barna om det!
|
|
![]() |
| Emner |
| sharkie |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|