| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Hei
Jeg heter Monica, er 34 år og er fra Akershus. Har min mann her inne også, det er Morten_71. vi er helt ferske på Tarantella, med har vært så heldige å få kjøpt 2 av Lillepetter. Selv har jeg alltid hatt edderkopp fobi, men det er stor forskjell på små edderkopper og de store som er i Terrarier. Så det var ille bare den 1 dagen, nå har jeg startet å venne meg til de. Og syntes de er veldig fasinerende. ![]() Første foringen syntes jeg var ekkel, men nå gleder jeg meg til neste foring. Da sitter vi å ser på, for her blir byttet nappet på noen sec. Skal si Tarantellaene er lyn kjappe. Blir mye bilder, da vi begge er intresert i foto. Ellers så har vi også hunder, 2 Shih Tzu hanner. Her er våres Tarantella, de har ikke fått noe navn ennå. Rosea ![]() Geniculata ![]() Det blir nok flere arter på oss etterhvert. ![]() Ellers må jeg få si dette er ett supert forum, med mye nyttig info. Monica. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Se der ja, dere endte opp med begge to ja
![]() Fine farger på rosea'en og flott og se at den spiser bra Lykke til videre. Mvh Eivind aka Eggy
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Hei Eggy..Ja vi klarte ikke helt å bli enig, og Morten ville ha begge så da var det jo greit.
![]() Jeg har kikker på arter nå i flere dager, er jo sååå mange fine å velge mellom. Vil gjerne ha flere forskjellige. Rart å tenke hvor fort man blir fasinert av de, jeg som har grøsset bare av en liten edderkopp før. Ellers må jeg si det høres ut som å være i syden, når man har sirisser i huset. koslig lyd. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Velkommen til reptilfreaks begge to!
Håper dere ender opp med enda flere etter hvert, men pass på, dette er en sterkt avhengighets skapende hobby. ![]() Sitat:
Mvh robin
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Velkommen til reptilfreaks!
Må si meg helt enig i at de små edderkoppene er mye skumlere enn de store, de er bare søte Personlig synes jeg egentlig de små er søte og.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Hei og gratulerer, flotte T's dere har valgt.
NB. Som Nagash påpeker, det er en avhengighetsskapende hobby
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Velkommen.
Flott geniculata, må si jeg misunner dere der!
I was right in the middle of a fucking reptile zoo, and somebody was giving booze to these goddamn things. Won't be long now before they tear us to shreds... -Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
velkommen til forumet! mange som er kyndige på 8-legs her inne så håper du trives.
cudos på det nederste photoshop-wannabe-bildet!
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Vestfold.
|
Velkommen så mye, kjempeflotte eddis du hadde der!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Er det deg jeg snakket med på dyrenett/msn?
Så flott tarantellaer dere har fått dere!
|
![]() |
| Emner |
| moniq |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Morten_71 og moniq sine Tarantella`r. | moniq | Mine virvelløse dyr | 308 | 30-09-2009 12:10 |