| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Vestfold
|
Hei jeg er 21 år gammel gutt fra Larvik
Jeg har akkurat flyttet og måtte si farvell til Skilpaddene mine Jeg har altid hatt en Fasinasjon med Reptiler Spesielt Iguana'er og Geckoer så jeg surfet litt og fant min vei hit jeg har hatt 3 skilpadder som jeg fikk av dyrlegen ettersom hans fårsøk på å avlive de ikke fungerte så jeg har hatt de og var veldig fornøyd men nå har jeg lyst til å gi etter i drømm om å ha en Gecko eller noe lignende har øyet mitt på Leo men har tenkt til å se litt så vis noen har noen tips til meg så er det bare å si ifra ps: jeg er kongen av å skrive feil så på forhond "wops" |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
velkommen. kult å høre at du fikk skilpaddene av en veterinær, den var ny.
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
Takk takk
Ja jeg var på dyrlegen får å betale en regning på hunden til faren min som fikk en heste labb i tryne kom hjemm med 3 nye kjeledyr Har veldig lyst på En Leo men ser også på Agamer ekke sikker på hvem som er best for meg å ha da som en første gangs reptil |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
viss du har lyst på agam, så anbefaler jeg deg å skaffe deg en skjeggagam (pogona vitticeps)
de er utrolige og fasinerende dyr, kjempe koslige krabater, men en leopard gecko er mye enklere og skaffe seg enn en skjeggis kult at du fikk skillpadder av dyrlegen da!, det er utrolig skjeldent, visst det i det hele tatt har skjedd i norge før
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
Scorpis
Ja jeg vet men jeg tror han heller ville gi de et hjemm istedet for å avlive de man setter pris på de som tøyer reglene får å redde liv og ja jeg har veldig lyst på en Skeggis vis ikke jeg har forstått det feil så er de og Leo ganske bra begyner reptiler |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| folkens, hei |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Folkens møt min nye scopion baby Lucifer :) | InFlamE | Skorpioner | 25 | 20-03-2007 14:06 |
| Godt nyttår folkens!!! | badmann | Skorpioner | 1 | 30-12-2005 18:54 |
| Hællæ folkens. | Greasykid | Medlemmene | 8 | 13-12-2004 14:19 |