| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Oslo
|
Har jo vært litt anonym på dette forumet, men etter mye mas fra Alma
måtte jeg bli litt mer aktiv. Etter en super handel med Kaos tidligere i kveld, slår jeg to fluer i en smekk. Og viser min nye Hottentotta Judaicus, med påfølgende terra(godkjent Kaos?) Her ser dere den tøffeste gutten i gata ![]() En tøffing må jo bare få dinosaur bakgrunn ![]() Et dødt bonzaitre gjorde god nytte for seg i et ørken tema ![]() Etter mye leting i skogen fant jeg endelig "løveklippen" som måtte til ![]() Et lite nærbilde får avslutte denne mini bilde serien. ![]() Takker igjen for en super Handel Kaos, gleder meg til å se resten av samlingen Hilsen Gladius |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
dæven å fint terra
|
|
|
#3 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Utrolig stilig terrarie!!
Bonzai treet gjorde virkelig susen. Den ser veldig stor ut, hvor lang er den? Jaja, neste på lista da er en Androctonus sp? Mvh Robin
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
det var et steinrått terrariet! Og ikke minst fin skorpion
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Velkommen da kjære samboer! Hehe... gøy at du også er med her
Og du gjorde virkelig en bra jobb med det terraet! Det var vel verdt å bære all den steinen |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Takker og bukker, ble en liten jobb med terra ja. Kanskje mest med tørking av torv
![]() Blir jo ikke noe stor presentasjon siden Alma presenter nok for oss begge ![]() Skal legge ut noen fler bilder ved neste foring, det gleder vi oss masse til! Hilsen Gladius |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Oj, glemte å svare deg Robin.
Hadde det ikke vært for at jeg skulle bo i en BI bolig neste år, ville jeg nok tatt med meg både det ene og det andre fra Kaos i går. Men det blir så mye papirarbeid hvis det skulle gå føyka en pappagutt fra BI grunnet et skorpion stikk eller fler Har ikke fått målt den helt enda, skal la den få litt ro. Tipper den er hakket større enn den andre tottan. De blir ca 6-8cm.For den jo ut som en kjempe ved siden av det bonzai treet :numberone: Du får komme innom og kikke neste gang. Alltid velkommen til oss Robin! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Tusen takk gladius
![]() Anngående den pappagutten fra BI så går det nok bra, bare å slenge han i første og beste kontainer det ![]() Vurderer en tur innom neste uke om det passer dere? Hørte noen rykter om noen som kanskje vill være med på reisen videre ? ![]() PS: Godt og se at det ikke abre er jeg som har fagbrev i ""bonzaitre avlivning" ![]() Mvh Robin
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Fagbrevet kom når jeg tok livet av mitt tre. Bachelorgraden kom da jeg også tok livet av Alma sitt...
Virket som en veldig god ide å sette det inn til Keiserne. Så gikk det to dager før det knela helt og ble kompostgjenstand Helt klar for tur også, måtte blitt mandag eller tirsdag da. Skal jo avgårde på onsdag |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Selv om skorpioner ikke er helt min greie, må jeg si: vannvittig fett terra!!!
Utrolig flott innredet.....
|
![]() |
| Emner |
| dørene, gladius, åpner |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp! Skilpadden min åpner ikke øynene... | Bellamy | Skilpadder | 7 | 02-02-2006 12:54 |