| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Ja i det siste har flere av de andre brukerne på forumet lagt ut en liten presentasjon av seg selv, så selv om det er veldig sent så følte jeg at det var på tide og introdusere meg litt.
Er da en gutt på 19 år, født i 1988. Har tilbrakt de fleste årene av livet mitt i Oslo hvor jeg fortsatt bor. For tiden bor jeg hos foreldrene mine, men til Januar drar jeg ut i marka i Indre Troms for og gjennomgå et år med svette, løping, og det andre som førstegangstjenesten bringer med. Er akkuratt ferdig med 3 år på videregående skole innenfor allmen. Etter millitæret blir det nok noe innenfor IT, men har ikke bestemt meg. Når det kommer til dyr så har jeg alltid vært interesert i leddyr og reptiler, og spessielt da edderkopper. Mange av mine første år tilbrakte jeg på mine knær mens jeg kastet maur i nettet til edderkopper for så og fange edderkoppene, legge dem i en balje, bøtte eller hva jeg kunne finne. Der holdt jeg dem og matet dem til jeg omsider slapp dem ut. For tiden har jeg 13 taranteller, 1 scolopende og 1 hund (Dansk Svensk Gårdshund). Flere leddyr skal det bli, men det blir først etter millitæret. Er det noe mer dere lurer på, så er det bare og spørre ![]() Update: Noen bilder. P.murinus fra Halgeir. ![]() "Liten T.blondi fra Lillepetter som nettopp har hatt molt, strekker seg vell rett over 15cm nå. ![]() lille bikja i huset ![]() ![]() G.iheringi ![]() Ganske stilig bilde av en Cyriopagopus sp.blue, med en liten sirris i kjeften ![]() Chilobrachys fimbratus ![]() Slik ser da da terra hylla mi ut, noen ledige terras til videre oppgraderinger. ![]() Hylla med slings.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Fin presantasjon
![]() Jeg kan tro du gleder deg til militæret!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Lykke til i millitæret
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Bikkja di er absolutt den tøffeste i nabolaget!
Sleng ut en drøss med bilder nå, du jobber vel ikke enda? ![]() Mvh Robin
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Sliter litt med pc'en nå. Explorer henger seg når jeg åpner "Min datamaskin" så litt vanskelig og legge inn bilder fra kameraet ![]() Jobber med saken.
|
|
|
|
#6 | |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
![]() Hail to the king baby! Stilige bilder. Likte særlig godt det av din P.murinus
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Flotte dyr Eggy, ser vi har endel like. og de slings boksene er geniale, har 10-12 stk selv også.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
ja, tenkte jeg skulle stikke innom Europris på vei til jobben i morgen og se om de har fått inn flere med gjennomsiktig lokk
|
![]() |
| Emner |
| eggy, presentasjon |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|