| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
|
Hei..
Tenkte det var på tide med litt info om meg og mine dyr. ![]() Jeg er vel en liten smule på etterskudd når det gjelder presentasjonen (har vært medlem siden 25. juli 2004)Jeg har siden min spede ungdom (noe som begynner å bli et par år siden ) hatt en stor fasinasjon for taranteller, og har alltid ønsket meg èn. Når jeg fikk kjøpt meg et hus og hadde muligheten til å ha dyr uten innblanding fra andre, var det ikke lenge før jeg gikk til anskaffelse av en G. rosea (som de fleste starter men jo med den..)![]() Men som mange av oss vet, så er dette en MEGET vanedannende hobby.... Jeg skulle BARE ha èn til......og èn til..... Mitt neste dyr ble en B. vagans som jeg ble garantert at var en hunne.... (så feil kan dyrebutikken ta )![]() Så når denne "hunnen" fikk kroker på bena, og boksehansker på pedipalpene, var det jo ingen vei utenom.... jeg måtte jo ha en hunn ![]() Etter dette har det kommet et par til, og jeg er nå oppe i noen og tyve taranteller(hvis man ikke regner med et par hundre slings som kom fra eggsekken til B. vagans'ene mine), 5 skorpioner, et par sørgegekkoer, en rødøret terrapin, en del kakerlakker og rosenbiller..... ![]() Her er et lite knippe av noen av dem: ![]() Her er et lite bilde av min nymoltede Teraphosa apophysis sling ![]() ![]() En Poecilotheria metallica sling. ![]() Brachypelma baumgarteni ![]() Theraphosa blondi juvenil/subadult med et benspenn på rundt 20 cm. ![]() En "Death stalker" (Leiurus quinquestriatus) ![]() En småfet keiserskorpion (Pandinus imperator) ![]() En søt liten sørgegekko-baby (Lepidodactylus lugubris) Jeg har litt av hvert.... og jeg er redd for at det blir fler
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Fin presentasjon Andy
Og nydelige dyr!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
bedre sent enn aldri :smile: flotte kryp.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Flotte bilder av flotte dyr Andy, skulle gjerne hatt den B.baumgarteni'n din.......
|
|
|
#5 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Flotte bilder Andy!
Den Teraphosa apophysis din var utrolig stilig!! P.metallca gidder jeg ikke kommentere en gang Mvh Robin
|
![]() |
| Emner |
| andy, historie, sin |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |