| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Får vel ta en update med litt info om meg sjæl
![]() Jeg heter da Tom, kommer fra ''anonym'',jeg går på håndball og jeg er 14 år og elsker reptiler. Har likt reptiler helt siden jeg var ''liten'' mange av dere synes nok at jeg fortsatt er liten da ![]() Snudde på steiner og stokker, hvor jeg fant blant annet Stålorm, huggorm og Bueorm, bueormen fanga jeg, og fora med frosk Omtrent for et år siden, fikk jeg min ''2.'' reptil, en leopard gecko, vi var på ferie i danmark og vi stakk innom en dyrebutikk, der så vi forskjellige reptiler blant annet,Yemen Kamelon,Iguana, og leopard gecko, det var faktisk like før vi kjøpte iguanaen, men da sa han dyrebutikk fyren at: '' Du e klær over en ting, de kan bli 2 medå lang, og vågse en halv medå i året! Kartofler kartofler!'' Så vi kjøpte ikke den ![]() Så dum jeg var kjøpte jeg den leopard geckoen, som jeg ikke hadde lest noen ting om ![]() Den spiste fint og lagg litt på seg, men plutselig ble den slapp og ville ikke spise, det var ikke forstoppelse, den døde senere Noen måneder senere fikk jeg skaffet meg en dabbagam kalt ''Rocky Balboa'' Siden han/henne hadde en tendens til å slå meg med halen ![]() Skikkelig arti fyr! Senere skaffet jeg meg en steppevaran kalt Houdini, fantastiske varaner! Han spiser og han spiser! Det var litt om meg, håper dere ''kjenner'' meg litt bedre nå! Dyr jeg har hatt: 1.1 Nymfeparakitt 1.1 Zebrafink 1.1 Hetterotte 1.1 Albino mus(De endte opp som för) 1.0 Lasiodora parahybana 0.1 Ekstra hissig hvit Perlemo dverghamster 1.0 Zibirsk dverghamster(tror det var det den hette) 0.1 Leopard gecko 1.2.7 Løvehode Kanin 1.0 Oransje Katt 0.1 Marsvin 0.0.1 Vanlig Norsk padde Dyr jeg har nå, samt noen bilder 1.0 Chinchilla 1.0 Løvehode Kanin 1.0 Rottweiler 0.0.1 Steppevaran 0.1 Dabbagam Steppevaranen,: Veldig rolig, fin personelighet og spiser som ei kuuuuu Dabbagamen: Litt vill til tider, men er VELDIG nyskjerrig! Rottweileren Rodman: Matvrak deluxe, spiser alt fra dass papir til pinner og bark, men absolut ei likanes kar ![]() Chinchillaen Skippy : Veldig nyskjerrig og rolig til å være en Chinchilla. Kaninen Trulte: Skikklig kosen og kul fyr, veldig treig though ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
flotte dyr.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
kjempe fine dyr du har der jha
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
takk ^|^
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Trondheim
|
Så søte
![]() Løvehoder er utrulig nydlige
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Limbo
Alder: 24
|
steppisen er bare såååå kul
gleder meg til den dagen jeg går til inkjøp av en slik en =D Var også en veldig fin rottweiler =) |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() En liten update
|
|
![]() |
| Emner |
| aka, crispy, litt, tom, updates |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Taxonomical updates | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 05-08-2008 10:00 |
| Litt om meg:) | luthien | Medlemmene | 6 | 18-08-2007 14:04 |
| Litt "vår" | Chibi | Småprat | 10 | 02-04-2007 16:10 |
| Pinne mat: hele planten eller litt og litt?? | Trude | Fôrdyr | 4 | 18-03-2006 16:28 |
| smugle litt . bare litt . | dennis-- | Småprat | 2 | 08-07-2005 10:22 |