| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Etter å ha blitt tatt for å være hannkjønn her inne igår, vil jeg stadfeste at det er jeg ikke!!
Og jeg lurer på... er vi mange hunnkjønner? Nickene er ikke alltid like avslørende...
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jun 2007
|
Nei,det er ikke lett å vite om folk er hanner eller hunner. Men noen damer er det vel her. Jeg er ihvertfall en av dem.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
Litt av hvert,egentlig. Har Kornsnok, kongesnok, skjeggagam,leopard gecko katt, hund,marsvin noen hvite mus og hamster og 4 edderkopper. som sagt,litt av hvert.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Oi... Var en del, det!
Jeg har en samboer som begrenser meg.. Men akkurat nå er det nesten tomt. Kun en voff og endel fisker... En hjelmkameleon på vei, og hvis jeg fåt tak i det, etter hvert en grønn tresnok(hypothamnus irregularis)...
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
Jepp, gubben er litt lei gnagerne mine, men er ikke noe problem å overtale til reptiler. Får muligens en Boa constrictor en av dagene. Moro
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Jeg er og jente, men det har du sikkert skjønt ut i fra nicket mitt... Ikke typisk gutte nick....^^
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Buskerud
|
Slenger meg også på..
Jeg er også jente, med to skjeggagamer og tre skorpioner, to hunder og flere reptiler på vei håper jeg.. ![]() Har også en samboer som begrenser meg, men jeg er god til å overtale!
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
"Hæ? Har ikke vi alltid hatt den slangen? hmm"
Håper det funker