| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Member
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Danmark
|
Hei alle sammen!
Utflyttet nordkvinne (og her snakker vi laaaangt nord! Tromsø!!) bosatt i Danmark. Flyttet med alle dyrene mine for 6 måneder siden, og lever lovlydig i Dk med følgende dyr: 2.2.0 Morelia spilota mcdowelli 0.1.0 Morelia spilota variegata 0.0.1 Boa constrictor 0.0.2 Gekko vittatus 0.1.0 Sceloporus malachiticus Ca 200 fugleedderkopper fordelt på cirka 60 arter 10 arter kakerlakker 2.3.0 Heteropteryx dilatata 0.1.0 Hadogenes sp. "Tanzania" 2 arter scolopendere Diverse foderinsekter og mus Tror det var det hele.... Foreløpig - det er jo snart messe i Hamm. Robert tipset meg om denne siden (takker pent!), så jeg tenkte jeg ville se hva som foregår her. Det ser riktig godt ut - og deilig med en norsk side!
|
|
|
#2 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei laila ..
Heldig grisen deg ,littt synd at man må flytte fra norge for å kunne dyrke denne hobbyen 100 %(lovlig), flott bilde , Har du flere bilder? håper å høre mere fra deg, å lykke til videre ,, |
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: steinkjer
|
På tide du dukket opp her også
Robert |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Tiggerstaden
|
Imponerende! Si i fra når du skal til Norge
|
|
|
#5 |
|
Member
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Danmark
|
Hei og takk for velkomsten. Skal forsøke å skrive litt med jevne mellomrom, om jeg føler at jeg kan bidra med noe. Ja, dessverre er det forbudt med reptiler i Norge, og jeg er glad at de er lovlige her (selv om det nå strengt tatt er forbudt å holde husdyr her jeg bor...).
Jeg har flere bilder, dem finnes på www.kryp.dk . Den skal oppdateres innen 6. februar (Jeg lover!!!! :wink: ), og jeg venter også på endel bilder av skorpioner. Jeg kommer faktisk til Norge om lidt over en uke. Så skal det fotograferes hos Robert (og jeg tar en stor bag med, og sørger for å være alene sammen med hans P. metallica....
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Bergen
|
Hold no kjææ...hehehe!
Flott bilde foresten!
|
![]() |
| Emner |
| danmark, deilig, det, norski, være |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Danmark - butikker | nika86 | Småprat | 2 | 13-08-2008 10:01 |
| Regnskogen i Randers (Danmark) | Messer og utstillinger | 12 | 07-10-2007 16:10 | |
| Tropeland i Danmark, Randers | emil | Småprat | 5 | 08-09-2007 13:44 |
| kommende dyr fra danmark | skorpion | Andre insekter | 11 | 13-04-2007 15:34 |
| Messer i Danmark! (April og mai) | Laila | Messer og utstillinger | 0 | 02-02-2005 01:08 |