| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2007
|
Heisann
Påtide å skrive noen ord om meg også... Jeg er 24 år GAMMEL gutt, som nylig har blitt hekta på reptiler.... Men de blir nok enstund før jeg skaffer meg ett. Vil lære og lese mest mulig om dem først.... Har blitt forelska i Kongepytonen, og har veldig lyst på en sånn. Men har hørt at de kan være vanskelige å få til å spise, så kanskje ikke noe for en n00b ? Snoker er også nevnt, men jeg syns mange av dem er for tynne.. Vil ha en tjukk slange Leste også at KP må ha et terrarie når de er små, og et større når de er voksne. Hvorfor kan man ikke ikke bare kjøpe et stort med en gang ? Og er det lett å få tak i for til slanger i vanlige dyrebutikker ? Håper noen også noen kan svare på spørsmålene mine =) Er også lidenskapelig interessert i Akvarie, og akvariefisker =) C |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Sted: Porgrunn
|
Hei hei og velkommen til oss
Håper du trives
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Velkommen til Reptilfreaks Clownloach !
![]() KP blir ofte nevnt som et nybegynner dyr, men vet om flere som stiller spørsmål ved dette, pga at de er vansklige å få til å spise. Tror det i hovedsak er dødt de kan ha problemer med å spise, men har ingen erfaring, og langt ifra god nok kunnskap til å svare på dette. Det med først lite, så stort terrarie tror jeg er pga. at slangen vil føle seg tryggere i et mindre terrarie, og derfor også kanskjs spise lettere. Mvh Robin
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Hei Clownloach og velkommen til forumet
![]() Håper du vil trives her og at du finner svar på alle spørsmålene dine! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
Velkommen til forumet, kjatrik!
Personlig så mener jeg at utsagnet med spisevegring rundt KP er ganske hypet, men det forekommer jo selvsagt som med alle andre arter. en ganske stor fordel med å ha dyr er å få de til å spise, og hadde dette vært et hyppig problem hos KP, så hadde den nok ikke vært så populær som "jomfru-reptil"
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
Sted: lier
|
Min bedre halvdel
|
|
|
#8 | |
|
Junior Member
|
Sitat:
?Men om KP vil ha liten plass som liten, går det vel an å dele et større terrarie i to ? Stress å ta det ned for å sette opp nytt når du har innreda det osv... C |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Caffeinism
Admin
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Emner |
| clownloach, litt |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| litt om meg | gekko 96agam | Medlemmene | 4 | 15-07-2008 10:10 |
| Litt om meg =) | leogecko | Medlemmene | 7 | 16-01-2008 17:51 |
| Pinne mat: hele planten eller litt og litt?? | Trude | Fôrdyr | 4 | 18-03-2006 16:28 |
| smugle litt . bare litt . | dennis-- | Småprat | 2 | 08-07-2005 10:22 |