| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Porgrunn
|
Sorry for repost men vil gjøre som mange her inne og gi litt mer info
Jeg er da en en gutt på 19 år fra Porgrunn.Jeg er født i 1988 i januar ![]() Da jeg var 4 var alt i verden dinosauruser hvor jeg da satt og lekte ut i hagen min.Der traff jeg min første kompis som bare var 10 dager eldre.Den dag i dag er vi fortsatt bestevenner.Meg og han var de 2 som likte å finne alle slags insekter fra alder av 6 år.Han hadde et lite berg eller fjell i hagen sin hvor det holdt til mer en en "ekte" edderkopp.Så vi brukte hele dagen på å finne skrukketroll og andre insekter til å mate disse.Kan tro de blei glade da det plutselig dalte ned en 5-6 insekter i nettet per dag ![]() Husker våre mødre var så gærne på oss når vi gikk til barneskolen i alder av 7 år fordi vi brukte minst 2 timer på veien som egentlig kanskje tok bare 20 Så gikk det en god tid og spurte min mor om jeg kunne får en tarantella. Og som mødre flest var svaret et hardt Nei ![]() La dette da på hylla og begynte å gjøre andre ting.Dataen tok fort over hobbyen og venner og jenter tett innpå.Gikk så grunnkurs byggfag og VK1 betong,noe som ikke var helt for meg.Går privat skole 3D design og allerede søkt 3D spilldesign til neste år. Men så kom jeg på alle insektene igjen og siden mor og far er skilt var det igjen å spørre.Og fattern hadde ikke no problem med dette.Bor hjemme siden det er billigere,men blir hybel til neste år så =) Så fikk jeg øyene opp for Emp scorpionen og blei trollbundet kan man si ;P Var så heldig og få kontakt av Robin! Så drømmen er igrunn snart virkeliggjort For tiden er det damer,drikking,pc,venner og mye 3D og musikk såklart ![]() Fra rock til rap til metal ligger jeg Liker ikke alt i alle sjangere men de store som jeg hører på er jo såklart Inflames,NiN(beste er jo were in this together now som var meg og eksens "sang" way back) Lordi,Craddle of Filth,Insane clown posse,Disturbed,Powerman 5000 osv osv ![]() Musikk spiller inn en stor del av livet mitt.Akkurat nå er det Lordi - Blood red Sandman som surrer rundt i hodet mitt =p ![]() Dette er da meg ![]() ![]() Dette også.Bare litt nyere =) Håper folk har fått litt mer forståelse av meg Fikk låne min venninnes digital kamera så da får jeg sikkert postet noen bilder av skorpionen og terrariet ![]() MvH Morten |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Hehe
Hyggelig at du ønsker å forteller mer om deg. Og nok en gang: Velkommen til forumet |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Porgrunn
|
Takker Chixz ^^
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Hei og hå!
Får vel nærmere bekjentskap med deg til helgn tenker jeg ![]() Insane clown posse er gøy ![]() Har faktisk en amerikansk tegneserie om de ![]() Mvh Robin
|
![]() |
| Emner |
| bølgen, den, hehe, hei, igjenhopper, lange, presentasjons |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvor høyt hopper frosker og padder? | inger | Frosker, padder og salamandere | 25 | 21-04-2008 15:36 |
| Lange Flate Ballær 2 (14.03.08) | Joystick | Småprat | 23 | 26-03-2008 18:44 |
| Jeg hopper på sykkel! | Olliw | Småprat | 9 | 25-09-2007 19:03 |
| hehe lensmannen på besøk | klinge | Småprat | 14 | 19-09-2007 18:29 |
| hehe | Julie | Småprat | 1 | 09-12-2004 20:37 |