| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Heisann!
For de av dere som jeg ikke har møtt fra før, så er jeg da altså en gutt på 23 år(selv om det kanskej ikke alltid virker slik). Jeg har akkurat flyttet til en ny leilighet, sammen med dama. Hun deler ikke helt de samme interessene som meg, men har sin egen leo, som hun liker. Slanger synes hun er "litt" ok, men ikke nok til at jeg får noen KP Taranteller står vel på listen over det hun liker minst her i verden, så er veldig takknemmelig for at hun lar meg holde disse her vi bor. Musikk er for meg like nødvendig som luft,mat osv, og dyr og venner følger tett på. Data, og film er heller ikke uting. Jeg er vel kanskje mest interresert i taranteller, men ønsker meg veldig , veldig mange dyr ![]() Hund skal jeg selvsagt ha, så fort jeg føler at jeg har råd og tid, og dette skal da være en Engelsk Bullterrier. Er ikke veldig glad i sport, noe som har satt sine spor Ellers føler jeg selv at jeg er en ganske åpen person, som forsøker å gi de fleste en sjanse. Synes humor er veldig viktig, og det kan nok bli litt av det gode innimellom, særlig siden jeg ikke alltid er så flink til å gjøre meg forstått ![]() Dette er da damen,som storkoser seg med å holde en kongepyton Er veldig stolt av henne her! Hun holdt også tigerpytonen, tigergutt den dagen, stolt av henne jeg ![]() ![]() Her er så meg, hvor jeg står og tror jeg er kul, fordi jeg tør å holde en totalt harmløs tigerpyton Det er forresten Tigegutt da, flott slange ![]() ![]() Da var det over til dyrerommet mitt ![]() Det er fortsatt under "construction", så det er litt rot her og der. Krever jo en god løsning å få stabet inn 19 taranteller,4 skorpiser og en del kakkiser på ca 2-3kvm ![]() ![]() Her er de av mine trelevende, som er store venstre A.metallica , neste P.regalis, sist A.avicularia. Sist på rekka er A.avicen til Therabro, som ikke vil konklemonke med min ![]() Her er de som fortsatt er sling/juvenil. Boksen til venstre er bebodd av en P.murinus med temperaments problemer, ikke en stor blitz . Neste er en P.irminia , til slutt Cyriopagopus sp. blue![]() Kakkisene ![]() "resten" ![]() ![]() "Barenevakten min" og helt i hjørnet "terra" til den norske koppen min ![]() Mvh Robin
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
fin presentasjon
likte tella rommet ditt ja ^^
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Flotte greier!
![]() Tellarommet var jo bare KING! :numberone: Kule bilder, og bra presentasjon ![]() Heldig med bra damevalg that's a keeper!
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Lørenskog
Alder: 27
|
fett rom :numberone:
Sitat:
jeg måtte le av det der... dakar knærten min |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Porgrunn
|
Det må jeg si Robin ;D Veldig bra! Likte tella rommet ditt og veldig og lett å forstå hvorfor du liker disse fine dyra. Fint du postet et bilde av deg også så jeg vet hvem jeg skal se etter på lørdag
Flott dame har du fått deg også ja.Alle venninnen mine og selv enkelte kompiser blir jo gele når jeg nevnte at jeg skulle ha meg skorpion så det er ikke for alle hehe
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Hyggelig med en presentasjon fra oss "gamlingene" også
Kanskje jeg også burde slenge meg på denne bølgen av presentasjoner? Uansett: KJEMPE tøft dyrerom og KJEMPE fine terrarier!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Kristiansand
|
Hei hei Robin!
Utrolig stilig terrarierom! Får nesten ta meg turen og ta en ordentlig titt en gang i nærmeste fremtid ;D
|
|
|
#8 |
|
Caffeinism
Admin
|
Tusen takk alle sammen
![]() therabro Skjønner han jo godt, i forhold til han, er hun jo stor som et hus ![]() InFlamE Det blir din oppgave å bevise ovenfor vennene dine et de ikke er monstre da, men heller interresange husdyr ![]() Chixz Det synes jeg så absolutt du skal gjøre, er nok en del her som ikke har truffet deg, og sikkert lurer på hvem den lille hjelper er ![]() Halgeir det får du gjøre, velkommen skal du være ![]() Det jeg har tenkt til å gjøre av endringer på rommet er: *På en eller annen måte få plass til Geckoene ![]() *Sette opp en lysløsning som går på timer til de av dyrene som skal ha det. *Sette i gang en timer funksjon på oppvarmingen, de har for tiden ikke natte senkning av temperaturer. *Får ryddet litt i terrarier, og om innredet der det trengs. Mvh Robin
|
|
|
#10 | |
|
Caffeinism
Admin
|
Sitat:
![]() Kommer du litt sent på dagen, før stengetid, kan det hende du får leke med den også
|
|
![]() |
| Emner |
| igjen, meg |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||