| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Vel fikk litt dårlig samvittighet når jeg leste hva cobra kai skrev i shouten om at han skulle ønske at alle nye medlemmer presenterte seg før de la inn noe på forumet osv... Vel, det hadde jo ikke jeg gjort så, Here it comes..
Jeg er en jente på ganske snart 18 år som bor i Rakkestad, øsfold og elsker det meste som kan gå under kategorien dyr. Fugler, fisk, katt, hund, reptil... allt... Jeg er eier av fortiden en nyyydelig liten leopard gecko jente med navnet Lubi, som jeg kjøpte av _Nagash_ Jeg har også en katt, type gatemiks deluxe. Hun er ett stykk feit, bortskjemt katte som går under navner Cleopatra... Har også to hester, eller gamper da... er gamle og interessen for hest er vel ikke like sterk som den engang var, men min mor vil gjerne fortsatt tro det.....>.< Har eid uttallig mange fisker gjennom mitt liv, fire marsvin, driver på katt nummer tre og har hatt to bikkjer. Hadde en kanin som døde samme dagen som paven og av slag....Ellers er jeg vel en jente som kjemper for dyrs rettigheter, er med på mange noah demonstrasjoner og liker stortsett allt det dyrevernet gjør og ønsker å gjøre noe for å legalisere reptiler i norge. Om ikke alle typer, men et antall som er trygt å ha og er lett å ha. Veeeeeel, er vel ikke så mye jeg kan si da... Har tre kornsnoker hos typen, men de er mest hannes, untatt hoa... Den er min<3 Går for tiden på videregående og skal søke på norges kreative fagskole når jeg er feridg her. Fotograf er ønsket, og elsker å ta bilder.... Bare å titte og kommentere galleriet mitt! Setter jeg kjempe pris på! Stort sett det som er verdt å vite om meg. Er det noe dere lurer på er det bare å spørre! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Velkommen Chibi
![]() Håper du vil trives her ![]() btw: Cobra_kai er ei jente ![]() Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ã…lesund
|
Hehe, får vel si velkommen e med
![]() Imponerende samling med dyr foresten..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Ooops... Sorry Cobra_Kai.............. Beklager....
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Trondheim
|
Velkomme.
Høres ut som du virkelig kjemper for dyrenes rettighet. Det liker man ![]() Du og dyrene får kose dere videre og måtte alle spm bli besvart ![]() ps: har gammel gamp selv, pensjonert traver. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Hoppa mi er avdanka traver som det heter... Varmblods hoppe fra momarken travbane... 18 år nå. Og en 25 år gammel shagya araber vallak
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Hyggelig å få lese litt om hvem du er
![]() Håper du trives her og at du også vil trives i fremtiden. Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
He he. Hun dvasker seg ved siden av meg stort sett hele tiden. Fikk navnet fordi hun er bortskjemt og vet det
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Har et bilde av henne på galleriet mitt nå om noen er interisert i å se
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Bærum
|
Sitat:
Sitat:
Og velkommen til forumet! Hyggelig med en presentasjon fra de aktive medleme
|
|
![]() |
| Emner |
| litt, men |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Litt om meg =) | leogecko | Medlemmene | 7 | 16-01-2008 17:51 |
| Litt "vår" | Chibi | Småprat | 10 | 02-04-2007 16:10 |
| Litt sent ute e med.. | Speedy | Medlemmene | 4 | 14-03-2007 16:28 |
| Pinne mat: hele planten eller litt og litt?? | Trude | Fôrdyr | 4 | 18-03-2006 16:28 |
| smugle litt . bare litt . | dennis-- | Småprat | 2 | 08-07-2005 10:22 |