| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Oslo
|
Jeg er helt ny her inne, og jeg har null erfaring med reptiler.
Grunnen til at jeg er her er egentlig bare nyskjerrighet. Har lurt lenge på å anskaffe meg en gekko, men har ikke funnet noen gode informasjonskilder før nå. Er veldig usikker på hva som er lov å eie av slike dyr, hvordan de skal holdes/stelles og egentlig alt hva jeg kan komme over av informasjon. Skal surfe litt rundt i forumet før jeg begynner å spørre rundt. Regner med at de fleste spørsmålene er besvart et eller annet sted her inne... ![]() Så da setter jeg i gang med det! Snækkæs! M |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
er nok ulovlig å ha en sånn kamerat, desverre...
ergo kødden å få tak i... synd, herlige dyr! men husk, HVIS du skaffer deg... det er ikke bare å skaffe seg et reptil, det krever MYE forberedelser, pass, kjærlighet (denne kommer a seg sjøl :wink: ) og hold. ikke alle som innser det... lykke te!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Tiggerstaden
|
velkommen som medlem!
som stray sier er det ikke lovlig å eie reptiler i norge, men de er like interessante til tross for forbudet
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
svarte, den glømte jeg...
VELKOMMEN SOM MEDLEM! masse bra folk her som gledeli hjelper deg med alt du lurer på!
|
|
|
#5 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
hei å velkommen , bare å spørre
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2004
|
Heisann,
hvis du finner ut hva slags dyr du vil ha kan du f.ex. bruke google å søke på "navn på dyr" caresheet, tror du vil få endel linker da. Finnes masse reptilsider m. brukbare caresheet, men det hender du må lete litt... Ellers må jeg bare si at det er en kjempehobby med reptiler, ulempen er at det har lett for å ta av litt... mvh Nidhogg |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
amen for den siste setninga der, nidhogg.... :wink:
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
Sted: Oslo
|
Hei igjen!!
Må takke for alle svar som rant inne her. Synd dette med lover og regler om slikt dyrehold her til lands, men det finnes vel en mening med det. En mening som det ikke er meningen at vi vanlige folk skal forstå. Sånn er det jo med det meste her på berget. Vel, vel... Skal sjekke litt ut her og der og kommer sikkert tilbake med flere spm ang reptiler! M |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Eg titter vel noe skjeldent innom
velkommen :wink:
|
![]() |
| Emner |
| folkens, hællæ |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hei Hei Folkens | Phobos | Medlemmene | 7 | 11-08-2007 21:22 |
| Folkens møt min nye scopion baby Lucifer :) | InFlamE | Skorpioner | 25 | 20-03-2007 14:06 |
| Godt nyttår folkens!!! | badmann | Skorpioner | 1 | 30-12-2005 18:54 |