| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Bø i Telemark
|
Hei! Antar at det er høflig med en presentasjon
Jente fra Bø i Telemark omtrent, 23år. Har skaffet meg pinnedyr til slutt, etter å ha blitt rimelig fasinert for mange år siden når de ble vist på dyreprogram. Generelt meget interessert i naturen og det som hører til der, og ellers mange rare ideer og interessert. Alt mulig rart egentlig. Så spørs det om jeg klarer å holde pinnedyrene i live, håper det! Tja, det holder vel det, jeg må ikke sette igang å skrive, for da sporer jeg som regel helt av og det blir mye surr å lese. Yepp
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
|
Hei hei
Velkommen til forumet.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Velkommen til Reptilfreaks Golvmopp !!
![]() Håper du vil trives her, og får hjelp til det du lurer på. Hvordan kom du egentlig på det nicket? Chixz har ganske bra styring på pinnedyr, hun kan sikkert hjelpe deg med å holde dem i live. Vet du det vitenskaplige navnet på dine pinnedyr? Hvis ikke, kan du ta et bilde av de og legge det inn her. Dette vil gjøre det mye lettere for deg å finne informasjon om hvordan dine pinnedyr trives, og hva de krever for å leve lengst mulig. PS: HÃ…per du etterhvert vil fatte interessen for taranteller, som da er det artigste innen leddyr verdenen ![]() Mvh Robin
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Velkommen
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ã…lesund
|
Hei Golvmopp
Hyggelig når det kommer nye medlemmer.. Velkommen til et kjempe forum hvor du kommer til å få svar på alt du lure på (Nice nick BTW)
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Bø i Telemark
|
Takk takk, folks!
Jeg kan prøve å legge inn bilder av to av pinnene her, bær over med meg, har bare mobilkamera, så er sikkert ubrukelig, men verdt forsøket om noen kan se hva det er: Har to brune, de ser rimelig like ut unntatt størrelse: ![]() Her er den grønne, den mangler et bein forøvrig: ![]() Jeg vet ikke hvilken rase de er, for i dyrebutikken var pinnedyr ganske enkelt pinnedyr, gitt! Ah, foresten, lillablå fingre fordi jeg har brukt krystallfiolett til å rense sår på en hest, og krystallfiolett går IKKE av uten videre
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
velkommen til ye olde forum!
![]() ....sitter her med krystallfiolett på alt som er av kroppsflater og vurderer sandblåser for å få det av....
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Howdey, Golvmopp , og velkommen til forumet!
![]() Alltid fett med nye brukere ![]() krystallfiolett? hmmm... skumle greier..
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
|
Synes egentlig at det ser ut som Medauroidea extradentata, veit du om den har nokken små "horn" bak antennene?
Ã…, velkommen skal du være!
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
hei hei og velkommen
|