| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Degerfors, Sverige
Alder: 43
|
Hej!
Jag skriver på Svenska och hoppas att ni kan förstå mig endå ![]() Jag Àr en jente fra Sverje og föder upp Leopardgeckos och fattails. Det Àr mitt liv! Under hösten 2006 var jag till Hamm och hÀmtade hem 20 importer fra USA, Tyskland och Danmark i nya spÀnnande morpher. Bla fick jag hem RAPTOR, Mack super snow, Giant Hyglos, Red stripes, maxk snow patternless, black eye blizzard och Amelanistic fattail. Jag Àlskar också att fotografera så jag antar att jag kommer visa upp mina dyr för er Jag har också tusenfotingar och snails, a.achatina och a.smithii. Det kan finnas några som kÀnner igen mig från Repti eller Geckoguiden i Sverige och då vill jag bara sÀga; kul att trÀffas på er planhalva /Lottiz |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Heisann!
Velkommen til Reptilfreaks! Er ikke du/dere allerede registrert som Geckogalaksen? Hehe, uansett, sleng gjerne ut mange fine bilder av dyrene dine ![]() Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei hei Lottiz,,Velkommen hit til oss
![]() Nope Nagash_,,dette er ikke Lotta&Henrik fra Gekkogalasken(Danmark) Dette er Lottiz fra Sverige,oxo en bekjent av meg fra et annet forum ![]() Mvh tommieno(Liztka) |
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sorry
Jeg var nok bare litt trøtt i forbifarten. Har lest en del inne på Geckoguiden og skjønner ikke helt hvorfor jeg blandet det med geckogalaksen ![]() Uansett, Velkommen ![]() Mvh Robin
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
-Ha, ha! Ja, vi heter Liselott båda två. Jag kallar mig Lottiz för att vi ska skilja på varandra
![]() /Lottiz
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
|
velkommen
vi er veeeldig glad i og se bilder
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Tusen tack!
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
|
Velkommen Lottiz
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Velkommen
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Velkommen velkommen
|
![]() |
| Emner |
| artlink, geckos |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| leo geckos | Zpider | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 18 | 29-10-2008 21:42 |
| Mine Crested Geckos | leo77 | Gekkoer | 36 | 24-09-2008 10:23 |
| Hjelp ! nybegynner. Se her ! : ) trenger info ang geckos ! : | sibbern | Gekkoer | 21 | 07-08-2007 11:59 |
| uv til geckos | anarkist | Utstyr | 2 | 04-03-2006 13:06 |