"

Reptilfreaks.no > Sosialt > Medlemmene Hei litt om meg;)

Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26-10-2004, 01:53   #1
Member

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 50
Standard Hei litt om meg;)

Hei jeg har akkurat meldt meg inn her og vil si litt om meg selv.

for det første, jeg har litt dysleksi så jeg håper dere kan takle litt skrive feil :wink:
Ellers om meg, jeg er 27 år bor i Lillestrøm og håper det en dag skal bli tillat med reptiler igjen.

Jeg fikk min første slange for ca 9 år siden.
Det var ei boa jente som jeg kaller Zeka og hun har jeg fremdeles og vil alltid ha henne.

Jeg liker alt av reptiler og drømmen min er et småbruk hvor jeg kan innrede et stoooort rom inne på en låve hvor jeg kan ha mit eget "lille" kryp inn hvor jeg kan dyrke min hobby med reptiler.
Men så var det den lotto gevinsten som aldri kommer da.....hehe

Jeg har også to skjeggagamer.
Da jeg kjøpte de var de veldig tynne og under ernært og den ene hadde brukket halen så den var skrumpet inn en del på tuppen.
Gjorde vel alt det man ikke skal gjøre når man kjøper reptiler. Nemlig og kjøpe dyr som ikke er helt i form for og si det slik, men jeg hadde ikke gjert til og la de være der de var.
Men de er foret opp og og blit tykke og fine igjen og halen falt av så hannen har en litt kortere hale men er ellers helt fin.

Nå har hua lagt egg så det blir spennende og se om jeg klarer og ruge de ut.

Jeg har også en Akita (hann hund) og ei amstaff tispe som jeg passer for en stund.

I tilleg har jeg en undulat,et afrikansk kjempe tusen bein og en afrikansk kjempe snile.

Jeg har en samboer og en sønn, som snart blir tre år, og hann har da arvet mor sine interesser for dyr og storkoser seg når han får være med og fore og kose med dyra.

Samboeren min er ikke like reptil frelst for og si det mildt, men han er veldig tolmodig og snill, så det går greit.
Må legge til at han ble veldig sur da jeg hadde skaffet meg skjeggisa og sa han ikke orket og ha de i hus, men nå hender det offte han sitter og studerer hva de driver med og synes det er litt stas alikevel.
Har alltid hatt lyst på en iguana men de krever veldig mye plass og synes ikke jeg kan tyne den stakkars samboeren min med flere reptiler (for øyeblikket da hehe)

Jeg bruker data fra jobben for og komme innom her og siden jeg jobber sift så kan det vere noen perioder jeg ikke får tittet inneom her, bare så dere hvet det om det tar tid føre jeg skriver svar om noen har skrevet noe til meg.
Svar med sitat
Gammel 28-10-2004, 00:33   #2
Reptilfreak

Varanen69 sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 118
Standard Re: Hei litt om meg;)

Hei Pegasus!

Velkommen hit til oss.......håper du trives her.....

Hyggelig å høre at du har ei boa jente siden ni år tilbake.....

Ha det godt så lenge, vi snakesss~~~~~~:=

Mvh
Trond alias Varanen69!

www.reptilweb.no
www.vgb.no/1965
http://www.BannerBreak.com/banners/332707.gif
Varanen69 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Svar

Emner
hei, litt, meg

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Litt "vår" Chibi Småprat 10 02-04-2007 16:10
Litt sent men..... Chibi Medlemmene 11 14-03-2007 19:07
Litt sent ute e med.. Speedy Medlemmene 4 14-03-2007 16:28
Pinne mat: hele planten eller litt og litt?? Trude Fôrdyr 4 18-03-2006 16:28
smugle litt . bare litt . dennis-- Småprat 2 08-07-2005 10:22

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 00:25.