| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Sted: Bergen
Alder: 32
|
Hei folkens,
Ville bare presentere meg selv som nytt medlem her inne. Jeg har lest time inn og time ut her en stund nå, i et forsøk på å skape en bedre forståelse av det å drive med dyr av disse artene. Selv er jeg helt uerfaren, men like å gjøre et godt forstudie før jeg hiver meg ut i noe. Spesielt viktig er det jo når man skal ta vare på noe levende... Kan ellers nevne at jeg er litt geeky, og liker teknologi dippedutter og slikt. Jobber til vanlig for en internasjonal ISP med base i Sverige, med utvikling av nett tjenester for bedrifter. (IPv6, sikkerhetsløsninger, osv..) .. og så er jeg livredd for edderkopper. *sukk* Oh, og så må jeg berømme de som drifter sidene og forumet for svært fine og funksjonelle sider - syns det er veldig bra! Skrik ut om jeg kan bistå med noe
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Heisann, og velkommen til forumet! =)
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Alder: 32
|
Sitat:
Syns også samfunnsdebatten som pågår rundt emnet er spennende også, spesielt det at man nå jobber med å ta frem en hvitliste over godkjente arter. Dette tror jeg vil være førende for hvordan interessen kan drives fremover.
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
|
Debatten rundt legaliseringen er definitivt spennende og veldig frustrerende. En herlig mix av følelser mangel på kunnskap, feilinformasjon og skjulte agendaer har dessverre ødelagt mye av debattens saklighet. Heldigvis så dreier saken sakte i riktig retning.
Om det er riktig med en positivliste og en særskilt godkjenning av spesifike arter kan man mene mye om, men det er definitivt et steg i riktig retning. Godt å se at det dukker opp nok en nerd fra Bergen her inne, Velkommen!
Sist endret av Frogger; 20-12-2011 kl 03:25. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2012
Sted: Sarpsborg
|
Hei dere! Jeg lurte på hva dere syns er best av tarantella og skorpion.. Klarer ikke å bestemme meg for begge er så UTROOOOLIG skjønne!
Jeg er nybegynner men jeg har lest i flere dager om keiser og g.rosea. Men som sagt.. Hva syns dere?
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||