| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: sandnes
|
Hei jeg er en gutt på 14 år fra sandnes. Jeg har alltid likt reptiler og litt spesielle insekter, så mens jeg var i italia i sommer fant jeg en liten kneler som står på rommet mitt nå
. Sykt tøft innsekt
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
grattis! Og la meg får æren til å være den første til ønske deg velkommen til både forumet, og evt en hobby som kommer til å få deg kraftig hekta
|
|
|
#3 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Hei og velkommen Eirik!
Hyggelig at du bestemte deg for å bli medlem. Hvis du ikke er sikker på hvilken art kneleren din er, synes jeg du bør ta noen gode bilder av den, og legge disse ut på forumet. Det finnes mange typer knelere, og de har forskjellige behov. Legger du ut noen bilder av kneleren din, er det kanskje noen som kan identifisere den for deg. Da vil du også kunne slå opp et "caresheet" på internett, og få greie på hva kneleren dinbest vil trives med. Mvh Robin
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
|
Selv jeg, som egentlig ikke fasineres så veldig av leddyr, synes knelere er utrolig artige. Særlig blomsterknelere, de er faktisk temmelig søte
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Velkommen til oss EirikAK!
Håper du vil trives her hos oss ^^ Ellers støtter jeg opp under _Nagash_ sitt forslag om å få slengt ut bilde av den vesle krabaten din
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: sandnes
|
takk takk jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg legger ut bilder her ennå men jeg søkte litt på nettet å fant bilde av en kneler som lignet ganske mye på min, bortsett fa at "enden" på kneleren min stikker opp mellom vingene. (det øverste bildet)
http://images.google.no/imgres?imgur...lr%3D%26sa%3DG |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Caffeinism
Admin
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
For å legge inn bilder vil jeg anbefale deg å lage deg en konto på www.photobucket.com Dette er gratis, og veldig enkelt. Når du har lastet opp bildet, vil du få en "streng" under bildet som begynner med [/img], kopier hele denne strengen og lim den inn i posten hvor du ønsker å legge bildet.
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Hei å velkommen,...godt med andre fra sandnes her og