| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Sep 2006
Sted: rogaland
|
Hei folkes, kom tilfeldigvis over sidene deres og synes de var så flotte at jeg bare måtte melde meg inn!!
Jeg har selv en g.rosea som begynner trekke på åra, hun hadde et beinspenn på 10 cm tidligere, men nå vet jeg ikke sikkert. Hun har nettopp gjenomgått et hamskifte. Jeg øsnker meg flere av disse herlige, loddne åttebeinte skapningene og lurer på om det er noen som har noen tips om en annen art som er enkel å håndtere? Jeg så dere hadde mange flotte bilder av terrarier, ble innspireret her! Hvilke planter er det, dere bruker og hvor får dere tak i dem? Er ikke dette et problem med tanke på mirober og sopp? Nok en gang flotte sider |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Trondheim
|
Velkommen hit!
Håper du vil trives og får svar på alle spm du har. Selv har jeg lilje i terrariet til min rosea, men trur ikke det er så vanlig at det gjør noe, men virker som planten tives veldig godt og er en fin hjemmeplass for rosean, men det krever at du har et høyt terrarie. Men det kan være lurt å spørre om faglige spm på en annen topic der det hører hjemme, f.eks i terrarie for spm om oppsett av terrarie. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
vælkømmin åt gards!
bare spør og grav om det er no, mange behjelpelige sjeler her inne
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
Medlem siden: Sep 2006
Sted: rogaland
|
Takk for flott velkomst folkes! Dere virker som en glad og kunnskapsrik gjeng her.
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Først og fremst velkommen til oss
![]() Sitat:
Sitat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
|
Hei å velkommen
![]() jeg bruker plast planter i mine terrarier, mange fine i salg å da slipper du noen problem og dem dauer da ikke ![]() Greie tella arter: Brachypelma smithi, Brachypelma albopilosum, Grammostola actaeon, Grammostola rosea, Eupalastrus campestratus,.. om jeg tar mye feil så får da noen rette mej
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2006
Sted: RÃ¥holt
|
Velkommen skal du være! Håper du koser deg i forumet for taranteller og alle de andre
|
![]() |
| Emner |
| hei, medlem, nytt |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |