| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
kan ramse opp de jeg husker i farta:
Nidhogg (var strengt tatt denna røver'n som tipsa meg om siten) Robin (God buddy som jeg kjente fra før) Repti_queen Rotskrot Skorpman Chixz Finna ....tilgi min gamle, lusne grå om jeg har glemt noen...
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2004
Sted: fetsund
|
rotskrot
robert straymond reptil_queen chixz pier dem jeg husker i farta ![]() hyggelig folk alle sammen
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Bergen
|
Kjenner ikke meg nei din homlepong
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
Rettet til magnus..
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Grenland
|
Hakke møtt ett menneske her jeg.....
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Nidhogg (var strengt tatt denna røver'n som tipsa meg om siten)
Straymond (God buddy som jeg kjente fra før) Rotskrot(møtte på reptilhuset under en shoppingtur med Straymond) Chixz(aldri møtt i person, men hvem føler vel ikke at man kjenner denne hjelpsomme lille jenta,men uendelig stor skrivetrang ![]() Finna(Fosterforelder for noen av arachnidene mine) Obsidion(Veldig hjelpsom med alt fra petteredderkopp,knelere til cd`r) Ps. Føler jo også at man er litt kjent med en del flere, man er jo klar over synspunkter og interesser, men da må jeg skrive selv, og det orker jeg ikke... og ja, jeg er lat og bruker derfor copy/paste ved enhver anledning! Mvh Robin
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
|
Sitat:
Jeg har jo også hatt gleden av å treffe henne, og kan bare si at hun er like hjelpsom og hyggelig i virkeligheten ![]() Har også truffet P1eR en gang vi var ute og tok en bit pizza. ![]() Videre har jeg jo chattet en del med følgende personer på mIRC kanalen #Reptilfreaks :wink: : *Litjabeth *FreDriK *slicer *Eggy *Jenova *Mats123 *Commoncroc * og selvfølgelig Chixz ![]() Vet at flere av dere har vært innom (men ikke nok |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
Ska vi se..
Rotskrot.. Skorpman.. Katrine.. Andy.. Gibbs.. Kjenner jo flere, men kommer ikke på i farta
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Hyggelig mats
![]() Vi har ikke møtt noen av dere her inne også har vi ingen venner fra før som har "rare" skapninger som bruker reptilfreaks, så listen blir vel ganske kort. Har skrevet noe med noen av dere her inne, men kan vel ikke skryte på oss at vi kjenner kule reptilfreaks folk. Den vi har chattet mest med er mats og ut i fra hva vi har snakket om, så kan man kanskje si vi kjenner han litt ![]() Liste: Mats123 annonse: heheheHadde vært kult å kanskje blitt kjent med noen her inne og kanskje fått sett dyrene ders. Vi er jo veldig glad i skjeggisene, så det hadde jo vært kult å fått møte noen skjeggis folk Nye venner er jo alltid hyggelig
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2004
Sted: fetsund
|
sorry mats
![]() seffølgelig skal du på lista du å. hehe |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| blitt, har, hvem, inne, kjent, med |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| De av dere her inne som har blitt tatt for reptilhold. | Vampyro | Lover og regler | 14 | 03-12-2007 22:50 |
| hvem har hva her inne? | straymond | Medlemmene | 229 | 21-11-2007 22:57 |
| Iguan hvor mange og hvem har iguana her inne | misspower | Andre øgler | 10 | 21-02-2007 19:06 |
| Hvem har skjeggagame her inne? | Gibbs | Agamer | 33 | 07-01-2007 11:52 |
| Jeg e blitt pappa | badmann | Skorpioner | 17 | 20-08-2006 19:55 |