"

Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 13-07-2006, 15:52   #1
Junior Member

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 7
Standard Heisann

Er vel på tide å presentere meg
Jeg er 21 år og fra regnbyen Jeg har ingen reptiler/ herptiler/ edderkoppdyr - enda. Har veldig lyst på landskilpadde etter å ha passet et eksemplar av arten, kjempesøt!

Har drevet med akvarier i 100 år føles det som ( mer korrekt er vel 17 år) og har monsterfisk som interesse. Kan nevnes at jeg er jente og blant de få av hunnkjønn som interesserer meg for "farlige monstre" For tiden er de " farligste" fiskene mine noen elektriske maller, og ja- de gir støt! og kan bite...
Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at akvarister ( særlig med saltvann) ofte også har reptiler. Vet ikke om det er tilfelle da

Jeg "forelsket" meg i slanger etter jeg fikk holde en boa ( ganske svær), og etter å ha hørt av div. "eksperter" på området forventet jeg halvveis en kald slimete og hissig slange. Ble derfor veldig overrasket da den var silkemyk og varm etter å ha bakt seg under varmelampe. Og rolig og fin.
Etter det ville jeg gjerne ha en kornsnok, men på den tiden sa mamma nei
Mitus er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 13-07-2006, 16:12   #2
Senior Member

sandtrøen sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 283
Standard Re: Heisann

heisann!
sandtrøen er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 13-07-2006, 16:23   #3
Reptilfreak

Pete sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Norge
Meldinger: 258

Hei igjen Håper du får tak i en skilpadde da ;D Men var sånn du ville vente til det ble lovlig? hehe...

Mange er visst interesert i saltvann. Jeg er ihvertfall det!! Etter å ha surra rundt inne på Aquafreaks-Saltvann har jeg fått blod på tann etter det Ser så kult ut å bygge opp med levende stein og anemoner og fisk og reker og kreps hehe Har faktisk allerede et oppsett om hvordan jeg kan kombinere et saltvannsakvarium over og rundt skilpadde terrariet nå Blir stilig hvis jeg gjennomfører det... Har penger men ikke sikkert jeg får tid til det... Alltid ett eller annet i veien Får se hvor jeg kommer inn på uni først

Post bilde av mallene dine da De er ferskvanns? Eller?
Pete er offline  
Svar med sitat
Gammel 13-07-2006, 17:26   #4
Senior Member

Katrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 762

Hei hei. Velkommen.

Kan bare snakke for meg selv, men jo jeg har akvarie Men bare et vanlig selskapsakvarie med snille fisker som svømmer harmonisk rundt og ikke gjør annet enn mygglarver fortred
Katrine er offline  
Svar med sitat
Gammel 13-07-2006, 17:33   #5
Reptilfreak

straymond sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891

Salutt og velkommen!
Så lenge dyret ikke har pels og blir karakterisert som "kattepus" så er jeg game for det meste
Svar med sitat
Gammel 13-07-2006, 18:03   #6
Reptilfreak

Litjabeth sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 313

Velkommen hit

Jeg ønsker meg også et ekvarie hvor jeg virkelig kan lage et miljø. Da er jo saltvann yppelig! Rart hvor mye en interesse kan balle på seg
Litjabeth er offline  
Svar med sitat
Gammel 13-07-2006, 18:29   #7
Reptilfreak

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 239

Velkommen !

Ja jeg har et lite ferskvannakvarie, men det er ikke mye monsterfisk oppi der nei.

Hadde vært morsomt med et lite bilde av mallene dine
FreDriK er offline  
Svar med sitat
Gammel 13-07-2006, 22:46   #8
Reptilfreak

Chixz sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Alder: 23
Meldinger: 2,823

Hei og velkommen!

Føler meg litt alene her nå som syntes akvarier er noe av det kjedeligste som finnes Men det er nå min menig. Mange andre syntes jo at hobbyen min er fryktelig kjedelig og skjønner ikke hvordan jeg orker det. Så det går nok litt opp i opp. Men skal være enig i at akvarier er kjempe fint å på, men, men uansett velkommen skal du være!

Kos deg her og muligens vil du ende opp med noen dyr selv ^^
Chixz er offline  
Svar med sitat
Gammel 14-07-2006, 00:47   #9
Senior Member

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 155

Velkommen!

Slenger meg på Chixz jeg. Synes akvarier er dønn kjedelig, ble ikke fascinert av å ha det selv engang. =P

(Men må innrømme det var moro å finne en forvirret malle i plantene vi hadde kjøpt..)
Svar med sitat
Gammel 14-07-2006, 03:28   #10
-
Admin

DanFekar sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,532
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (4)

Må vel også slenge meg på de to siste her Ikke misforstå; jeg kan nyte synet av et pent oppsatt akvarium, men ellers egner de seg bare for å tømmes for vann og fylles med noe virvelløst. Mmmmm, virvelløst....
DanFekar er online nå  
Svar med sitat
Svar

Emner
heisann

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Heisann :) meloslave Medlemmene 7 27-08-2008 08:12
heisann=) Julianne Øgler 2 26-12-2007 19:09
Heisann! Fido Medlemmene 7 31-03-2007 13:25
Heisann fra midnattsolens land Snowballs Medlemmene 15 28-07-2005 21:10

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 00:13.