| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Bergen
|
Er vel på tide å presentere meg
Jeg er 21 år og fra regnbyen Har drevet med akvarier i 100 år føles det som ( mer korrekt er vel 17 år) og har monsterfisk som interesse. Kan nevnes at jeg er jente og blant de få av hunnkjønn som interesserer meg for "farlige monstre" For tiden er de " farligste" fiskene mine noen elektriske maller, og ja- de gir støt! og kan bite... Av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at akvarister ( særlig med saltvann) ofte også har reptiler. Vet ikke om det er tilfelle da Jeg "forelsket" meg i slanger etter jeg fikk holde en boa ( ganske svær), og etter å ha hørt av div. "eksperter" på området forventet jeg halvveis en kald slimete og hissig slange. Ble derfor veldig overrasket da den var silkemyk og varm etter å ha bakt seg under varmelampe. Og rolig og fin. Etter det ville jeg gjerne ha en kornsnok, men på den tiden sa mamma nei |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
|
heisann!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Norge
|
Hei igjen
Håper du får tak i en skilpadde da ;D Men var sånn du ville vente til det ble lovlig? hehe... ![]() Mange er visst interesert i saltvann. Jeg er ihvertfall det!! Etter å ha surra rundt inne på Aquafreaks-Saltvann har jeg fått blod på tann etter det hehe Har faktisk allerede et oppsett om hvordan jeg kan kombinere et saltvannsakvarium over og rundt skilpadde terrariet nå Blir stilig hvis jeg gjennomfører det... Har penger men ikke sikkert jeg får tid til det... Alltid ett eller annet i veien Får se hvor jeg kommer inn på uni først ![]() Post bilde av mallene dine da De er ferskvanns? Eller?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2004
|
Hei hei. Velkommen.
Kan bare snakke for meg selv, men jo jeg har akvarie Men bare et vanlig selskapsakvarie med snille fisker som svømmer harmonisk rundt og ikke gjør annet enn mygglarver fortred
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
Salutt og velkommen!
Så lenge dyret ikke har pels og blir karakterisert som "kattepus" så er jeg game for det meste
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Trondheim
|
Velkommen hit
![]() Jeg ønsker meg også et ekvarie hvor jeg virkelig kan lage et miljø. Da er jo saltvann yppelig! Rart hvor mye en interesse kan balle på seg
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Stavanger
|
Velkommen !
Ja jeg har et lite ferskvannakvarie, men det er ikke mye monsterfisk oppi der nei. Hadde vært morsomt med et lite bilde av mallene dine
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 23
|
Hei og velkommen!
Føler meg litt alene her nå som syntes akvarier er noe av det kjedeligste som finnes Men det er nå min menig. Mange andre syntes jo at hobbyen min er fryktelig kjedelig og skjønner ikke hvordan jeg orker det. Så det går nok litt opp i opp. Men skal være enig i at akvarier er kjempe fint å på, men, men uansett velkommen skal du være!Kos deg her |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jan 2005
|
Velkommen!
Slenger meg på Chixz jeg. Synes akvarier er dønn kjedelig, ble ikke fascinert av å ha det selv engang. =P (Men må innrømme det var moro å finne en forvirret malle i plantene vi hadde kjøpt..)
|
|
|
#10 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Må vel også slenge meg på de to siste her
Ikke misforstå; jeg kan nyte synet av et pent oppsatt akvarium, men ellers egner de seg bare for å tømmes for vann og fylles med noe virvelløst. Mmmmm, virvelløst....
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| heisann |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Heisann :) | meloslave | Medlemmene | 7 | 27-08-2008 08:12 |
| heisann=) | Julianne | Øgler | 2 | 26-12-2007 19:09 |
| Heisann! | Fido | Medlemmene | 7 | 31-03-2007 13:25 |
| Heisann fra midnattsolens land | Snowballs | Medlemmene | 15 | 28-07-2005 21:10 |