| Medlemmene Les hva medlemmene skriver om seg selv... |
| Vis meningsmålingsresultat: Hvor mange slange arter tror du at det finnes i verden.....? | |||
| 8435 arter! |
|
22 | 62.86% |
| 2953 arter! |
|
13 | 37.14% |
| 1795 arter! |
|
0 | 0% |
| Velgere: 35. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold
|
Hei! Jeg heter som sagt Trond, her inne og p andre reptil relaterte nettsteder gÂr jeg under aliaset "Varanen69"! Jeg har samboer og barn. Lidenskap for Reptiler er noe hele familien har og vi har blitt til en stor familie etter hvert. Min interesse for Reptiler startet for en del Âr siden. Jeg begynte med ÿgler, s senere Slanger og I dag har det blitt en kombinasjon mellom disse, men jeg m innr¯mme at jeg blir mer og mer fasinert av slanger. Jeg synes at Reptiler er utrolig vakre dyr og jeg er fasinert over leve mÂten deres da disse flotte skapningene har overlevd p jorda fra millioner av Âr tilbake, f¯r Dinosaurusenes tid og frem til I dag. M bare vedkjenne at jeg har falt helt for disse skapningene og at jeg elsker dem av hele mitt hjerte! Har under disse Ârene ervervet meg en del erfaringer og kunnskap om reptiler, s hvis noen lurer p noe om reptil hold eller har noe p hjertet s er det bare  synge ut............... Mvh Trond alias Varanen69!
|
|
|
#2 |
|
Member
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Trond det ser ut som en har skreket ut for noen dager siden under "Nybegynnere" i ÿgle seksjonen...
Vil helst ikke svare for eg vetsje kor feil det kan bli menne... ta en titt du da! Du har barn ja? Kor gamle er de? med en haug Ârntlig venlige hilsener
|
![]() |
| Emner |
| hei, litt, meg, selv, varanen69 |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |