| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Unnskyld, men jeg må bare legge ut denne....
Rundlurt nordmann kjøpte løve på nettet*|* TV 2 Underholdning
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Synes det er litt underholdende at vedkommende faktisk tok kontakt med direktoratet for naturforvaltning for å høre om dyret måtte tolles inn i hvert land den skulle gjennom jeg da
Må si jeg finner det veldig fascinerende at folk faktisk tror at løve og den type dyr er lovlig..... Hvor mange av dine naboer har løver i hagen liksom.. Ja, jeg kan forstå at folk ikke får med seg at skilpadder og slikt er ulovlig... men en løve da........
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
|
Mye rart hehe.
Jeg søkte på lion cubs for sale og fant dette.mye rart dem selger verden rundt hehe. lion - Pakistan, Animals - Pakistan, For Sale |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Oslo
Alder: 34
|
Betale 300 000 uten å sjekke om det er lovlig?! Noen har åpenbart mer penger enn vett... Kanskje jeg skal legge ut en annonse: Jeg lover å IKKE selge deg hverken løver, apekatter eller syke hunder. Trenger 50 000. Pris kan diskuteres.
Hehe. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Alder: 24
|
hehe, skulle likt å høre den personen han snakket med hos dir.nat.,
"Hva er det du har kjøpt for noe?" "En løve." ".... o_Ô?" Personen virker ikke veldig glup, så han har nok seg selv å takke her..
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Det hadde vært utrolig morsomt å sitte i et mottak hvor man svarer på merkelige henvendelser... er mye rart folk har for seg, så det er nok en del snodige miner når vedkommende svarer på disse henvendelsene!
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Ok, kanskje de som bor rundt kristiansand dyrepark har nabo med store kattedyr i og med at de er nabo med parken, men det er vel ikke stort andre her til langs med såpass store kattedyr i hagen. I USA derimot, så er det vel "mer" vanlig.
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Alder: 24
|
Njaei, man skal nok ikke se bort ifra at det finnes en og annen nordmann som har noe langt større kattedyr enn ei huskatt. Men det tilhører nok sjeldenheten. Heldigvis.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nordmann drept etter kobrabitt | Reptilicious | Media | 27 | 05-12-2010 23:49 |
| Male på kjøpte huler, skåler osv? | Soli | Prosjektspørsmål | 6 | 29-04-2009 20:53 |
| Nordmann prøvde å smugle 14 slike | CamStatic | Media | 46 | 07-04-2009 14:14 |
| Nordmann angrepet av fire meter lang pytonslange | baremeg | Media | 13 | 30-01-2009 16:18 |
| Kjøpte en underærnert A.Seemanni, hvor mye skal jeg fóre den? | Halli | Taranteller | 8 | 24-02-2008 21:29 |