|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Er det noen som vet om Reptilweb.no har død ut? Jeg vet de har vært plaget av mye spam, men nå ser det ut som om dem har gitt opp å bekjempe spamen...
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Var mye spam der ser jeg, veldig mange tråder med reklamer.. Men er det så vanskelig å holde spammerne ute da? Er jo ikke så ofte det er den type spam her på Reptilfreaks for eksempel, sett det noen få ganger oppgjennom åra bare.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Har hatt inntrykk av at det lenge har vært en noe død nettside, så at de som driver det kanskje har gitt litt opp ville ikke forundre meg..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Reptilweb har stengt forumet helt.
Jeg vet at det er noen mods/admins fra Reptilweb som også er her: Er det mulighet for at dere åpner forumet for lesing? Forumet inneholder jo mange tråder med verdifull informasjon, da tenker jeg spesielt på Malm sine prosjekttråder, samt andre med mange gode beskrivelser og bilder.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Har fått vite av fjesa bak at de har måttet stenge det midlertidig, dog var det snakk om å åpne det igjen, de vet bare ikke når.. Men slenger meg på Kristians forslag, skulle gjerne vært åpent for lesing!
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hentet fra forsiden Reptilweb. Kan være viktig å lese. | Evenruden | Småprat | 27 | 13-12-2006 12:18 |
| Chat på reptilweb kl 2030(tema for kvelden er Gecko'er) | mats123 | Småprat | 14 | 25-06-2005 14:38 |