"

Reptilfreaks.no > Ut i verden > Media "Justin Bieber tok med kjeledyret på fest"

Media Reptiler omtalt i media.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 30-08-2011, 21:01   #1
Reptilfreak

Olliw sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
Meldinger: 695
Standard "Justin Bieber tok med kjeledyret på fest"

Justin Bieber tok med en liten Boa Constrictor på fest:
Justin Bieber tok med kjæledyret på fest - kjendis - Dagbladet.no

Er det bare meg som reagerer på dette her? Mest views på youtube er visst ikke nok, han må ha med en liten slange rundt på en stor fest bare for å få mer oppmerksomhet.
Svar med sitat
Gammel 30-08-2011, 21:37   #2
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
Meldinger: 8
Standard

Liker ikke dama i utgangspunktet, men herregud, det er ikke partydyr selv om mange tydeligvis tror det. Ikke at noen dyr er det, men.. off nei. Legger meg ned og griner hvis det blir den nye chihuahuaen. Dyr fortjener å behandles som dyr, ikke som accessoarer!

Søt slange i det minste.
Amanthea er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 30-08-2011, 21:40   #3
Reptilfreak

Anne-belinda sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Sted: Østfold
Alder: 22
Meldinger: 14
Standard

Jeg likte det ikke noe særlig, for det første stakkars slange, den hører jo ikke hjemme på en stor fest da! La den være hjemme
Anne-belinda er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 30-08-2011, 22:01   #4
Reptilfreak

boa constrictor sin avatar

Medlem siden: May 2011
Sted: Europa, Norge, Bergen.
Alder: 16
Meldinger: 342
Blog Entries: 1
Standard

Justin Bieber er en jævlig teit idiot i seg selv spør du meg, men så må han toppe kaka med å ha en stakkars slange med seg på fest.
Skjønner ikke hvorfor det er så mange som liker han.
Men det er bare min mening, dere kan være uenig eller enig, "I do not care"
Svar med sitat
Gammel 30-08-2011, 22:12   #5
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Alder: 24
Meldinger: 3,726
Blog Entries: 12
Standard

En ting er å dra med seg slange på fest bare for imaget skyld, men herregud for en ekkel unge...
Jeg har aldri før hørt et intervju av ham og har aldri hatt noe særlig "Bieber-hat" som resten av den voksne verden ser ut til å ha - men jeg tror noen trenger å få fotfeste på jorda igjen, gitt?

Synd på boaen, en så ung tass setter nok neppe pris på å henge og slenge i armen hans.

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er online nå  
Svar med sitat
Gammel 30-08-2011, 22:42   #6
Reptilfreak

tannkrem sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
Meldinger: 377
Standard

"Justin Bieber isn't gay! ...She's a lesbian!"

Neida.. joda..

Fin boa da Sunglow?
tannkrem er offline  
Svar med sitat
Gammel 30-08-2011, 23:06   #7
Reptilfreak
Admin

Jabbe sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,721
Standard

Okay, før det går over hengslene, hold tråden seriøs og sakelig.
Svar med sitat
Gammel 31-08-2011, 00:06   #8
Reptilfreak

Gregoris sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
Meldinger: 466
Standard

Nå vet vi jo ingenting om forholdene til slangen verken før eller etter han passerte den røde løperen... I mine øyne er ikke dette verre enn når en slange blir sendt rundt i en dyrepark.

For å få en positiv vending på saken, så er dette en meget profilert gutt. At han forholder seg så rolig rundt en slange kan virke positvt på de fordommene mange har mot slike dyr...
Svar med sitat
Gammel 31-08-2011, 00:12   #9
Reptilfreak

Christoffer sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 1,633
Blog Entries: 3
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (17)
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gregoris Vis post
Nå vet vi jo ingenting om forholdene til slangen verken før eller etter han passerte den røde løperen... I mine øyne er ikke dette verre enn når en slange blir sendt rundt i en dyrepark.

For å få en positiv vending på saken, så er dette en meget profilert gutt. At han forholder seg så rolig rundt en slange kan virke positvt på de fordommene mange har mot slike dyr...
Må si meg enig.

Liker ikke bieber, men det er en annen sak

Common names are very much like children that stare at you, pay no attention to them.
Christoffer er online nå  
Svar med sitat
Gammel 31-08-2011, 00:49   #10
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Alder: 24
Meldinger: 3,726
Blog Entries: 12
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gregoris Vis post
En feil ting rettferdiggjør da ikke en annen?
Vet ikke med dere, men bare det å ganske enkelt ta ut reptiler for å showe på en vanlig hjemmefest syns jeg også er veldig disrespektfullt ovenfor dyr som i hovedsak ikke vil bli profilert som festens midtpunkt. Det er da nok klipp på youtube hvor det skjer hvor slangene faktisk biter som siste utvei.

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er online nå  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" Roland Kommentarer til faktaarkene 1 24-02-2010 11:11
Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! bernie95 Småprat 38 20-05-2009 07:57
"Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" bendick2112 Reisebrev 12 24-04-2008 13:54
Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" NFredrik Media 32 06-04-2008 15:17
kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" Miroxx Snoker 33 22-01-2008 12:58

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 23:49.