| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Behandling av innfanget klapper slanger. Der det tilbys folk å holde klapper slange der munnen er sydd sammen så de kan få tatt bilde sammen med dem mot betaling
" title="YouTube - ‪Handling a snake with it's mouth sewn shut Waurika 2011.MP4‬‏" target="_blank">YouTube - ‪Handling a snake with it's mouth sewn shut Waurika 2011.MP4‬‏
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Akershus/Bærum
Alder: 32
|
WTF!! snakk om dyreplageri! d er ikke mulig.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Grenland
Alder: 25
|
Så grusomt!!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Akershus
Alder: 31
|
OMG!
![]() Tenk for en frustrasjon og smerte de dyra går gjennom, fy faen....! Åssen har dem tenkt til å fore dem a? Eller har de ikke tenkt til det kanskje? Bare slår dem ihjæl når de er ferdig med å tjene kroner på dem? Eller? Og tenk at de faktisk SIER det høyt og legger det ut på youtube. Jeg fatter ikke at mennesker kan få seg til det. Uten samvittighet, uten hjerne. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Noe sier meg at de syr kjeften og stingene sitter i 7 dager i uken,for å så tas av til foringstid... Dette er helt sykt,helt vilt.. At et sted kan drive slik,og at folk ikke en gang reagerer på det,er helt groteskt og egoistisk... Jeg fatter ikke at det er mulig...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Akershus
Alder: 31
|
Nå har jeg akkurat lest disse trådene om den trepytonen som var så vanskelig å få i for jeg da,så jeg trudde kanskje nesten at disse slangene ville mistrives så ille at de ikke VILLE spise.
Grrr, tenk så jævlig, hver gang man prøver å åpne kjeften så får man DE smertene! *har vært sydd selv* Også dermed så blir man håndtert rundt sånn. Gaaah. Stusser over at disse folkene sånn lissom uten problemer bare forteller dette på film oggreier. ![]() Som sagt, null samvittighet, null hjerne. Nødt for det. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Slanger og lyd? | slizy | Snoker | 15 | 18-05-2010 17:47 |
| Slanger | ray | Slanger, øgler og skilpadder | 14 | 25-05-2009 17:57 |
| OBS 2 slanger til jul ! | steinelg | Småprat | 5 | 25-12-2008 15:14 |
| "Egg slanger" | john | Helse og sykdommer hos reptiler | 15 | 25-10-2006 18:08 |
| slanger | _riva_ | Lover og regler | 1 | 17-03-2004 16:24 |